dinsdag 30 april 2013

Geboren.

Hoi blogvriendinnen,

allereerst wil ik jullie ontzettend bedanken
voor alle lieve berichtjes wat jullie steeds
achterlaten op mijn kaartjes.
Ik lees ze steeds weer met heel veel plezier!

Ook wil ik al mijn nieuwe volgers welkom
heten op mijn blog.
Heel erg leuk dat jullie mijn freubels leuk vinden
en mij willen volgen!

Een tijdje terug had ik een oproepje gedaan
voor een mal wat ik erg leuk vond.
Inmiddels heb ik deze van Marga gekregen!
Heel erg bedankt Marga, ik ben er ontzettend blij mee!

Gisteren heb ik er dit kaartje mee gemaakt.


Op dit kaartje heb ik de hoekjes gebruikt van de mal.
Verder nog spelbinders en een knipvel.
De letters zijn van een mal van Noor.

Ik ben benieuwd wat jullie weer van dit kaartje vinden.

Lieve groetjes Pouwla.

20 opmerkingen:

  1. Hoi Pouwla,
    super lief & mooi geboortekaartje! prachtig die zachte kleuren:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een schat van een kaart, lieve zachte kleuren en een schattig plaatje. Prachtige mallen ook.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwwwww toppertje Pouwla, wat heb je er een mooie kaart ermee gemaakt. Mooie zachte tintjes. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pouwla,
    Bedankt weer voor je leuke berichtje enje hebt weer een schattige babykaart gemaakt
    Een fijne avond
    Creatieve groetjes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaatje en het plaatje vind ik super
    groetjsjoke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat een prachtige kaart zeg..

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh wauw wat is dit een mooie kaart zeg Pouwla!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en lief kaartje, heel leuk in die
    pastelkleuren en mooi geborduurd ☼

    Een gezellige Koningsdag nog ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een schitterende kaart, zo mooi geborduurd en zulke lieve zachte kleuren, mooi plaatje ook.
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw Pouwla wat een supermooi kaartje, ik vind het een plaatje, hij is super. Alles weer goed met je dochter, ik hoop het wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel lief baby kaartje in mooie pasteltinten!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief en zacht kaartje! Echt heel erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje, vind het plaatje en de kleurtjes heel mooi combineren. leuk die knijpertjes en mooie mallen heb je gebruikt.
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohhh wowww,Wat is dit een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh Wat een mooi en lief kaartje Pouwla
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel lief en schattige kaart! Heel mooi gemaakt met mooie mallen, een lief plaatje en leuk gedaan met de vlaggetjes. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend Pouwla, wat heb je dit lief en schattig gemaakt! Heerlijk die zachte babykleurtjes, een prachtig geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. schitterend Pouwla en zo mooi van kleur ook.
    je bent er een kei in en vind ze allemaal beauties van jou.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een super mooi kaartje weer pouwla
    je beoft maar dat je deze mal heb gekregen heb al zovaak een oproepje gedaan en word nooit geholpen omdat het dan weer niet om een ofandere reden mag erg jammer maar ik vind dit wel heel erg lief hoor.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen