zaterdag 20 april 2013

Magnolia tissuebox.

Hoi blogvriendinnetjes,

een paar weken geleden ben ik naar de 
magnolia clubdag geweest.
We hebben een tissuebox gemaakt, maar het was
toch wel veel werk dus ik heb 'm nu pas af.

Maar hij is wel heel leuk geworden!






Nou....wat vinden jullie ervan? Leuk hé!

Op dit moment maak ik wat minder kaarten, omdat ik druk
ben in de tuin. Maar ik kijk wel iedere dag op jullie blogs,
maar ik zal miss. ook wat minder reageren want er gaat heel
veel tijd inzitten.
Maar dat zullen jullie ook wel hebben denk ik, hihi.

Ik wens jullie een fijn weekend en tot mijn volgende post.

Lieve groetjes Pouwla.

28 opmerkingen:

  1. Wauwww Pouwla wat is die mooi geworden!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg! Al die détails!
    Lekker weertje hé om in de tuin bezig te zijn!?
    Moet ook gebeuren!
    Succes daarmee en fijn weekend!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige doos zeg, ik geloof graag dat daar veel werk aan was. maar het resultaat mag er zijn
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ongelovelijk mooi Pouwla, daar heb je heel wat tijd in gestoken denk ik, maar het eindresultaat is prachtig
    Groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is zeker een mooie box, wowww wat heb je die
    super gemaakt zeg, mooie details, toppertje ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pouwla,
    ben vanmiddag ook bezig geweest in de tuin...flink gesnoeid...was wel eens nodig hihi
    Je box is geweldig mooi geworden! Leuk toch hoe iedereen z'n eigen draai eraan geeft! Ik hem 'm ook bijna af:0)
    fijn weekend!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Pouwla,dat kun je wel zien dat er veel tijd in is gaan zitten maar het is het wel waard geweest zeg,wat een mooie box,super. Ik vind dat er heel veel leuke details op verwerkt zijn,ik hoop wel dat je hem na kunt vullen? veel tuinierplezier en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hartstikke mooi is die geworden perfect

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige tissuesdoos zeg en ja je kan wel zien dat je er veel werk aan gehad heb hij is prachtig liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw wat een beauty. Zo wil ik wel verkouden zijn of een traantje laten :). Echt schitterend en wat een werk, maar zooooo mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is je tisseubox geworden Pouwla, mooi versierd met veel details Prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt Pouwla, wat een mooie tissuebox , prachtig papier, en zo mooi versiert, ik ben er weg van.
    Veel plezier met tuinieren.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Pouwla wat is die super geworden, ik vind het werkelijk helemaal schitterend, top meis. Heel veel succes en plezier in de tuin.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje....nou dat is echt niks teveel gezegd! Deze is echt zo super mooi! Echt heel erg leuk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er heel goed uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Pouwla, wat een schitterende tissuebox! Heel erg mooi gemaakt, er valt zoveel te zien en te ontdekken! Veel plezier bij het tuinwerk!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O Pouwla wat een bjoetie! Je hebt hier wel heel veel werk van gemaakt maar hij is dan ook schitterend. Ja ik herken het helemaal dat in bloggen veel tijd gaat zitten en als je dan ook je tuin en andere dingen moet doen schiet er dat weleens bij in, ik denk dat iedereen dat wel heeft.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥

    http://tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Pouwla, je hebt weer juweeltjes op je blog geplaatst, prachtig allemaal! Deze box is super en heeft ook een mooie tekst. lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wowww Pouwla,wat heb je dit schitterend gemaakt..

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook al zo'n mooie tissue box gemaakt! prachtig is ie geworden Pouwla.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtige tissue box pouwla.
    ik vind tilda er toppie uitzien en prachtig papier is dit.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw ongelooflijk verbluffend mooi eindresultaat Pouwla! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een super creatie's heb je weer gemaakt de afgelopen tijd schitterend

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige box Pouwla, schitterend geheel.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige tissues box zeg, prachtige kleuren papier en details fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Woww wat een prachtige box heb jij gemaakt ik heb ook even op jou blog omgestruind en wat maakl jij een mooie dingen dus bij deze ben ik volger geworden misschien wil ji ook eens een kijkje bij mij nemen
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen