zaterdag 27 april 2013

Communiekaartje.

Hoi blogvriendinnen,

ik mag wel zeggen dat ik een hele zware
nacht achter de rug heb.
Mijn dochter kwam doodziek terug van een 
verjaardagsfeestje. 
En tot overmaat van ramp viel ze ook nog van de trap!
Van boven tot beneden!
Gelukkig heeft ze er alleen een paar stevige blauwe 
plekken aan overgehouden en een hele pijnlijke bips.
Als moeder zijnde weet je niet wat je overkomt!
Om 5 uur vanochtend belt haar baas mij of ze komt werken.
Ik het verhaal vertelt en weet je wat die oelewapper zegt.....
Dan heb ik een probleem, dan kom ik personeel te kort!
Mijn bloed kookte! In plaats van dat ie vraagt hoe het met haar gaat,
Nee, nee, zijn marktkraam is belangrijker.
Je zou ze toch wat, grrrrrr.

Maar goed, mijn dochter is nog steeds behoorlijk ziek,
en we denken dat ze een voedselvergiftiging opgelopen heeft.
Maar dat komt wel weer goed.
Zo, dit wilde ik ff kwijt.

Dan mijn kaartje van vandaag.
Morgen hebben we een communie van een
jongen. En daar heb ik dit kaartje voor gemaakt.


Was best wel moeilijk om voor een jongen
een communiekaart te maken, maar ik denk dat het 
me wel is gelukt.

Dan wens ik jullie allemaal een fijn weekend 
verder en doe voorzichtig!
Voor je het weet zit je bij de dokter!

Lieve groetjes Pouwla.

21 opmerkingen:

  1. Jeetje, dat was schrikken! Wat naar dat ze zo ziek is, dan ook nog van de trap vallen, ramp compleet. Pfff...........wat een reactie van die man zeg.... Gelukkig heeft je dochter jou zodat ze goed verzorgd wordt, je hebt het er maar druk mee. In ieder geval veel beterschap en hopelijk haal je vannacht de verloren uurtjes in.
    Je communiekaart is in ieder geval heel mooi voor een jongen, leuk gedaan met dat boek zo.
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Pouwla
    wat heftig, hopelijk knapt je dochter gauw op...beterschap voor haar en heel veel sterkte voor jou. Je communiekaart is prachtig!!!

    Fijn weekend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je communie kaartje is prachtig geworden. En heel veel sterkte voor je dochter.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo hé, wat een baas.....helaas bestaat dat soort mensen......je zal je zeker veel zorgen maken, hopelijk knapt ze gauw weer op en die plekken zal ze nog wel een poosje voelen.....beterschap!
    Je prachtige kaart zal zeker indruk maken voor deze gelegenheid!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje voor een jongens-communie hoor.
    En beterschap voor je dochter. Verwen haar maar lekker. Het is niet niks om zo van de trap te stuiteren en ook nog eens ziek te zijn.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ene verhaal met je dochter zeg, hopelijk komt het
    snel weer in orde. Bazen tegenwoordig, denken alleen
    maar aan zichzelf...
    Je kaartje is heel erg mooi geworden ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel erg mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jakkes Pouwla datis erg. Zou misschien even bloed laten prikken of ze geen rotzooi in haar drank hebben gedaan. Dan wordt je ook heel ziek.

    Je kaart is prachtig hoor en de bakker laart die maar je weet wel lopen.

    Hopelijk is alles nu wat rustiger thuis en hebben jullie verder een leuk weekend.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje dan schrik je je ook het apezuur, gaat het nu weer een beetje beter met haar?
    beterschap gewenst.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo Pouwla,

    Dat is best schrikken en heftig zo'n nachtje.
    Wat haar baas betreft laat die maar de hik krijgen.
    Hopelijk knapt je dochter snel weer wat op,wens haar beterschap

    Wat je kaartje betreft heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje doodziek thuiskomen en dan ook nog van de trap vallen, wat zal je geschrokken zijn Pouwla. Ik hoop dat je dochter snel weer op zal knappen en wat een superbotte baas heeft zij zeg. Je kaartje is geweldig geworden, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Pouwla

    Wat een geluk heeft je dochter gehad met die val, hopelijk knapt ze snel op. Helaas reageren steeds meer werkgevers op deze manier want ze denken alleen maar aan zichzelf.
    Dit is een heel mooi communiekaart voor een jongen, heel leuk gedaan met het boekje. Veel plezier morgen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Pouwla,
    Wat een prachtige kaart! Het is je zeker goed gelukt. Ik hoop dat het met je dochter snel beter gaat! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje Pouwla, dat is ook wat met je dochter, ik kan mij voorstellen dat je boos op haar baas bent,[ geen beter belang dan eigen belang]. ik hoop dat ze snel opknapt, wat zal ze pijn hebben.
    Je kaart is prachtig, met wel héél mooi papier, de kleuren maken het een beauty, prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Pouwla
    ja je zou die bazen toch wat he alleen maar aan hun eigen zak dekken .denk aan je personeel en zo behoud je ze en niet op deze manier.hopelijk is ze al weer opgeknapt en zijn de blauwe plekken weer zogoed als verdwenen.Je kaartje is zeker heel goed gelukt en je mar er ook trots op zijn hoor vind mannen kaarte zowiezo altijd al een beetje van ja en wat nu.
    wens je nog een fijne dag toe
    gr gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat vervelend voor je dochter, ik hoop dat ze gauw opknapt. Is ze al ziek en dan ook nog van de trap vallen wat zal ze zich ellendig voelen.
    Je kaartje is heel mooi, heel chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is niet mis zeg zo midden in de nacht en dan 's morgens vroeg zo'n "lompe" baas aan de telefoon maakt het drama helemaal compleet. Hopelijk gaat het nu weer wat beter met haar.
    Je kaart is prachtig geworden.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje wat een pech allemaal. Hopelijk gaat het snel beter met je dochter (en jou haha)
    Je kaartje is prachtig.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Och Pouwla, ja dan zou ik ook wel even grrrr...hebben gezegd! Maar mooi dat je het hier even hebt gezegd, ben jij het kwijt en heb je weer alle tijd en aandacht voor je zieke meis...Ik hoop dat ze inmiddels wat is opgeknapt, heel vervelend allemaal! Je kaartje ziet er heel mooi uit, prima geslaagd!

    Groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je hebt gelijk dat je er wat van hebt gezegt lucht je zeker ook op...

    super kaart

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh Pouwla wat goed van je en ik zou er ook wel wat van gezegd hebben! Sterkte met alles! En wat is dit een mooie kaart zeg! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen