dinsdag 16 april 2013

Happy birthday.

Hoi Blogvriendinnen,

vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat ik heb 
gemaakt voor de magnoliaclub.
Daar ben ik deze maand spotlight designer,
en is natuurlijk heel leuk!
Ook heb ik een sketch van dit kaartje gemaakt en die
kun je ook vinden op de magnoliaclub.


Tilda heb ik ingekleurd met distress.
Het dp papier is ook de nieuwe van magnolia.
Dit is zo'n mooi papier!

Een paar posten terug heb ik mijn flexmarkers 
te koop aangeboden.
Ik wil bij deze even aangeven dat ik ze 
ook los wil verkopen voor 2,50 per stuk.
Dat was een beetje onduidelijk.

Dan ben ik benieuwd wat jullie weer van mijn kaartje vinden.

Lieve groetjes Pouwla.

20 opmerkingen:

  1. hi Pouwla,
    super mooi kaartje en wat heb je de stempels leuk gecombineerd:0) het was gezellie vandaag! tot gauw!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk vrolijk lentekaartje heb je gemaakt, mooi ingekleurd!
    Fijne avond, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldige kaart
    Lieve groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, leuk die tilda en zo mooi ingekleurd. Het papier is ook al zo mooi, gewoon helemaal alles mooi dus.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een echte beauty Pouwla! Wat een schitterende kleuren, leuke details en lekker veel bloemen! Superlief en mooi!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pouwla,
    Wat een schitterende kaart. Zulke mooie kleuren, prachtig papier en alles past zo goed bij elkaar! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Pouwla wat is je kaart supermooi, ik vind het een beauty, zo mooi alles bij elkaar, echt een toppertje. Wat een leuke Tilda is dit trouwens, die ken ik helemaal niet.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Pouwla, je hebt ook prachtig gekleurd, alles klopt op deze prachtige kaart.
    Je krijgt van mij een dikke pluim hoor, schitterend gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaartje prachtig!!! Wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt, geweldig!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig kaartje in vrolijke kleurtjes, mooi papier heb je gebruikt!
    groetjes,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart, erg leuk gedaan zo.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Pouwla en knap in gekleurd hoor ik kan totaal niet overweg met stiften
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooie kaart heb je gemaakt! Prachtig van kleur ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een wchitterede kaart. Groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart,mooi gekleurd en heel lief die veertjes er bij gebruikt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Pouwla

    Wat een mooi warm kaartje en zo mooi ingekleurd ook.
    Je vorige kaartje is ook al zo mooi met het borduurtje erop.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Pouwla, ik ga nieuwe volger bij je worden, omdat ik je kaartjes heel mooi vind en eens op mijn gemak op je blog hebt gekeken, Dit kaartje heeft super mooie kleuren en alles past zo goed bij elkaar, en je Tilda is prachtig ingekleurd!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Pouwla, ook hier zeg ik graag nog even: van harte met je spotlight plek en je kaart + sketch is helemaal geweldig! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen