zondag 14 april 2013

Eindelijk voorjaar!

Hoi blogvriendinnen,

hé hé, eindelijk hebben we voorjaar!
Dit berichtje stuur ik even tussen onkruid wieden
en snoeien door! Hihi.
Ik wil jullie toch graag een kaartje laten zien,
wat ik afgelopen week gemaakt heb voor een clubmaatje.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt.
Graag doe ik mee met de challenge bij:
http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/
Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.

En dan ga ik nu weer verder in de tuin,
want de dag is zo om hé.

Fijne zondag allemaal!
Lieve groetjes Pouwla.

26 opmerkingen:

  1. Oh wauw Pouwla wat een beauty van een kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal het einde, zo mooi in deze kleuren, helemaal mijn ding. Hier helaas nog geen zonnetje te bekennen, veel plezier in de tuin.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Pouwla! Schitterend met deze pastelkleuren bij elkaar! En leuk hoe je alle details weer hebt verwerkt, heel mooi gemaakt! Hier geen zon...ik heb mijn twijfels hoor of we die vandaag wel gaan zien....Ga jij maar lekker genieten van het snoeien, wieden en wat er verder bij kijken komt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is weer een bjoetie Pouwla wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt, wat het weer betreft valt het me vies tegen vandaag.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Pouwla
    leuk die geborduurde hoekjes en een hele mooi kleurcombinatie

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Pouwla,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt, mooie romantische kleurtjes, je afdrukje ook erg mooi ingekleurd..
    Zon?? wij hadden regen en nu..een mager zonnetje en ..helemaal niet warm..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje Pouwla. Heerlijke kleurtjes.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig met die pastelkleurtjes, mooi ingekleurd!
    hier werd het pas aan het eind van de middag lekker zonnig, maar wat knap je daar van op, heerlijk gewoon!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een plaatje, super mooi!!!!
    Heerlijk hè dit lekkere zonnetje, daar waren we wel effe aan toe haha!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh wowww Pouwla,wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje....zo in die pastel kleuren!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een snoes van een kaart Pouwla, mooie zachte kleurtjes.Ik weet dat je gek op tuinieren bent, dus je hebt je lekker kunnen uitleven.
    Wat zal je tuin weer mooi zijn.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh hier krijg je inderdaad gewoon zin in de lente en al het mooie weer dat nog gaat komen! Je kaart is weer helemaal fantastisch en je hebt echt talent voor het inkleuren met de distress!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, wat is dat geborduurde toch mooi op een kaart en het ziet er ook zo netjes uit, je hebt een schitterende kaart gemaakt.
    Hier was het gisterenmiddag pas rond 14.00uur zonning maar....de rest van de dag/avond hebben we er wel van genoten en zijn lekker buiten geweest. Wat waren we er allemaal aan toe he?
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart! Mooi papier en Tilda is ook een schatje.
    Hier was het ook heerlijk weer gisteren en vandaag begint de dag hier ook weer met een zonnetje, welliswaar soms net achter een wolk maar toch....zou het dan toch??

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart ziet er prachtig uit !! Leuk met dat borduren erbij .... helaas niks voor mij. Heb ik geen geduld voor. :) Fijne dag !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Pouwla,
    de tuin weer onkruid vrij? vandaag wordt het ook weer genieten van het mooie weer! een super mooie kaart heb je gemaakt! je kunt het borduren altijd zo mooi combineren met het scrappen...tot morgen:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Pouwla, een heerlijke voorjaarskaart. Heel erg mooi ingekleurd en mooi geborduurd ook. Met dit weer is het geen straf om lekker buiten bezig te zijn toch?
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart. Prachtige Tilda, mooi papier en hele leuke details heb je gebruikt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart Pouwla, lieve kleurtjes en zo het boduurtje erbij prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. waauuuww wat een schitterend kaartje pouwla

    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje Pouwla!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterende kaart !!!
    En wat leuk dat je meedoet bij onze challenge op
    Ge-We Hobbychallengeblog !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen