donderdag 2 mei 2013

En nog een!

Hoi blogvriendinnen,

en nog een kaartje gemaakt met de mal
die ik van Marga had gekregen.


Heerlijk om weer te borduren!
Maar ik denk dat mijn volgende kaart toch weer
een magnoliaatje gaat worden.
Maar ik ben nu ook nog erg druk met de tuin,
dus ik moet mijn tijd een beetje verdelen.

Over de tuin...vanmorgen hebben we twee
joekels van bomen uit de tuin gezaagd!
Ze waren ongeveer 15 meter hoog.
De buurvrouw kwam zelfs met een bloemetje
om me te bedanken dat ik bij haar het licht
kwam brengen, hihi.
Alleen mijn mannetje was er minder gelukkig
mee omdat ie nogal van bomen houdt, tja........
Maar ik heb er nog wel 10 instaan dus....

Maar goed, ik ben weer benieuwd wat jullie
van mijn kaartje vinden.

Lieve groetjes Pouwla.

21 opmerkingen:

  1. Wow 15 meter hoog, dat is nogal wat. Ik kan me indenken dat je buurvrouw blij was hihi, wel lief om dan een bloemetje te brengen.
    Je kaart is weer orachtig, zo mooi geborduurd en prachtige kleuren gebruikt.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo,hoge bomen vangen veel wind maar jij "vangt"een bloemetje Pouwla.Wat leuk van je buurvrouw. Jouw bloemenkaart is ok erg mooi,lieve kleurtjes en mooi borduurwerk,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Pouwla jammer dat je weer naar de magnolia gaat ik vind het wel mooi hoor de geborduurde kaartjes. En wat lief van de buurvrouw, maar ik begrijp je man ook wel hoor, ik zou het ook heel jammer vinden om mooie grote bomen om te zagen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Pouwla.

    Gr. Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat prachtig!!! Dat borduren blijft een kunst. Ik ben er dol op, zelf pak ik er niet vaak meer naar, maar soms als detail op een scrapkaart. Toch blijf ik hier toch ook een zwak voor houden. Maar die tijd hé?! Fijn dat ik bij jou even heb kunnen genieten ;-)

    Lekker in de tuin weer aan het werk hé?! Hier moet ik ook flink de tijd weer verdelen aangezien ik een enorme achtertuin heb en verderop nog een volkstuintje ;-) Maar ook dit zorgt voor veel ontspanning! En bij mij worden de meeste kaartjes
    daar 'geboren';-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pouwla, wat een prachtige geborduurde kaart heb je ervan gemaakt. Toch een leuk malletje, ik mis hem echt niet hoor hahahaha. Ik heb er nog genoeg liggen. Wat zullen jullie een licht hebben, maar ik begrijp je man ook wel. Hebben jullie zón grote tuin dan? Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.

    Hele mooie kleuren heb je gebruikt en uiteraard mooi geborduurd....

    Fijne avond nog,

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Pouwla, Je hebt een heel mooi kaartje geborduurd!
    En ja soms moeten bomen om gezaagd, een grote tuin vergt een hoop werk! maar is ook een creatieve bezigheid, en geeft veel plezier als alles weer groeit en bloeit.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik ben benieuwd hoe groot jou tuin is zeg!
    Lekker hoor, vind in de tuin werken ook heerlijk maar heb er niet zoveel bomen in staan als jou hihihi...
    Je hebt weer een mooie kaart gemaakt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het heerlijk dat jij ook zo van borduren houd Pouwla, deze mal heb ik gebruikt voor de nieuwe challenge van het E.H.I. borduurkaarten blog, maar hij is nog niet on-line hoor, jouw kaart is schitterend, je ziet de romantiek er vanaf stralen.
    Succes in de tuin.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Pouwla, wat een beauty, ik vind hem echt supermooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Pouwla, ik heb even weinig geblogd en zag ineens allemaal schitterende creaties op je blog. Wat een prachtige kaarten en doosje heb je gemaakt, geweldig mooi. Je nieuwe oude mal levert weer prachtige kaartjes op! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is weer helemaal super Pouwla, ik vind hem prachtig mooi geworden. Leuk dat de buurvrouw jullie kwam bedanken dat ze weer licht in de tuin had, scheelt weer een burenruzie-uitzending. Jeetje nog 10 bomen in de tuin, hoe groot is jullie tuin wel niet, hahaha heb zelf namelijk een heel klein tuintje in de vorm van een taartpunt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zal dat heerlijk licht zijn bij jullie in de tuin
    en toch nog bomen genoeg hebben hihi leuk hoor.
    Je kaartje is heel erg leuk, een mooi model borduurtje
    en je hebt het netjes gedaan, super kaartje ☼

    Een gezellige (knutsel)week nog ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart hoor meis, heel mooi geborduurd en gecombineerd met de rest. Toch weet ik bijna wel zeker dat je volgende kaartje hier géén magnoliaatje gaat worden, hahaha.......
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Pouwla
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je kaart prachtig, mooi die kleuren bij elkaar gecombineerd en schitterend geborduurd.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhhh Pouwla, het is weer een supermooie kaart zeg! Wat gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart Pouwla. Heel leuk met het borduurwerk. Het plaatje is erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw wat een super kaart en wat een mooi borduurtje

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen