zaterdag 18 mei 2013

Baby Boy.

Hoi blogvriendinnen,

jullie zijn het niet van mij gewend maar ik heb voor 
vandaag nog een tweede kaartje om te laten zien!

Voor mijn vorige, scrol ff naar beneden.

Op de club Kaartenshowroom de schatkist
loopt een wedstrijd met een rompertje en een
jurkje.
Het rompertje heb ik af en dit is 'm geworden.


Het jurkje moet ik nog maken.

Maar vandaag heb ik de bloemen
gehaald voor in de tuin, en als het een
beetje meezit hebben we morgen goed weer
dus ga ik morgen alles in de bakken doen.

Ook moet ik nog alle beukenhagen snoeien,
want die zijn met al die regen van de afgelopen
tijd enorm geschoten.
Pff, ik heb nog ontzettend veel werk,
dus neem me niet kwalijk als ik wat minder
reactie's bij jullie achterlaat.
Ik kom wel iedere morgen kijken op jullie
blogs!

Nou, ik ben benieuwd wat jullie van mijn 
rompertje vinden.

Lieve groetjes Pouwla.


28 opmerkingen:

  1. Wat schitterend gemaakt Pouwla.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig hoor dit rompertje, mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf die rompertjes zo geweldig vinden en wat heb jij hem schitterend gemaakt, ben benieuwd naar het jurkje. Helemaal super Pouwla.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig rompertje Pouwla, Ik kijk nu al uit naar het jurkje, jou kennende word deze ook vast heel erg mooi

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief rompertje is het geworden.
    Succes met het planten van je plantjes.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OO Wat heb je weer schitterende creaties gemaakt. Dat rompertje is zo schattig en je kaartje vind ik geweldig, wat een lief plaatje en zoveel mooie details, ziet er geweldig leuk uit.
    fijn weekend, liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje en die bandjes op de schoudertjes,zó stoer....fijne pinksteren en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In één woord ge-wel-dig! Prachtige kleuren, wat zou ik graag de patroontjes willen, ik zie ze al zo vaak voorbij komen, een enig kraamkadootje. Ik hoop dat je morgen net als ik de tuin in kan en dat de zon een beetje schijnt en iets minder koud is.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Pouwla,
    Wat een schattig kaartje is dit weer.
    Ik heb het afdrukje van iemand op hj gekregen maar ik geloof
    dat zij het op internet had opgezocht.
    Groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Pouwla, wat heb je dit weer mooi gedaan, echt zo leuk en origineel. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zit achter mijn dochter aan zie ik wel, hallo Pouwla, mooi gemaakt dat rompertje,zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar mijn schoondochter is niet zo van de gemaakte eigen dingen, dat is jammer want het is zo leuk om te maken, jij hebt er een plaatje van gemaakt.
    Als ik het zo lees moeten jullie wel een héle grote tuin hebben, je hebt daar wel héél veel werk aan.
    Succes er mee.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schattig is deze,en leuk met het kantje er langs.
    Een echte blikvanger en mooi af gewerkt .
    Liefs an

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig!
    Heel erg mooi afgewerkt!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke!
    Mooi gemaakt zeg!
    Een beauty!
    Veel plezier in je tuin het word idd veel mooier weer vandaag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wouwwwwwwwwww pouwla
    die is ook super leuk geworden.
    wens je succes hoor met de wetstrijd .
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee prachtige creaties Pouwla!! Wat een leuk rompertje!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, zo kun je natuurlijk ook prachtige rompertjes maken! Geweldig leuk gedaan, ik zit de hele week ook in de rompertjes maar dan met sokjes! Dit is ook wel heel mooi gedaan. En je kaart voor de vintage uitdaging mag er ook weer zijn hoor Pouwla, je hebt het echt in je vingers!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een enig rompertje Pouwla! heel mooi gemaakt:0)
    hopelijk ben je flink opgeschoten in de tuin!!?
    heel veel sterkte met Janine, het arme schaap...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Pouwla

    Nou dat was de moeite waard.Tjee wat heb ik veel gemist de laatste week.Was een beetje druk hier.

    Ze zijn allemaal prachtig en lekker verschillend .
    Dit rompertje is super gemaakt.

    Hopelijk ben je goed gevorderd in de tuin en gaat het met Janine beter.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig rompertje Pouwla, leuk van kleuren en mooi versierd prachtig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Pouwla

    Wat een lief romperkaartje met mooie details.
    Ook je vorige kaartje is heel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Pouwla, wat een geweldige kaart weer meis! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ph deze is gaaff zeg superrrrr wat een mooi model

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Woowwww wat een gaaf rompertje, echt heel erg mooi
    geworden ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen