vrijdag 31 mei 2013

Zoet meisje.

Hoi blogvriendinnen,

daar ben ik weer!
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes 
op mijn vorige post en op mijn kaartjes!
Ik vind het heel leuk om ze te lezen en ook
zo fijn dat er mensen zijn die aan je denken!
Dat geeft toch een goed gevoel.

Mijn dochter heeft afgelopen maandag haar laatste examen
gedaan, dus nu moeten we twee weken wachten op de uitslag.
Maar ze heeft er zelf een goed gevoel over, dus dat
komt wel goed.
O ja, ze had voor het gemak vorige week ook nog ff
haar neus gebroken! 
Op 1e pinksterdag, dus moesten we naar de huisartsenpost.
Ze was tegen een stalen deur gelopen.
Ja, pubers...je ziet er wat mee af!

Maar goed, vandaag eindelijk een heerlijk dagje gefreubeld!
Zooo ontspannend.

En dit is 'm geworden.


Ik heb een mal gebruikt van Petra van Dam.
Ik vind ze zo mooi hé!
Jullie zullen nog wel meer kaartjes langs zien
komen met deze mallen.
Ik had een oproepje geplaatst voor deze mallen want ik
had er zelf nog maar twee.
Binnen drie dagen heb ik ze bijna allemaal!
Hoe gaaf is dit!
Ik zoek alleen nog maar de PD002-PD003 en de PD004.
Dus als iemand die heeft en er niks meedoet,
je zou mij er heel blij mee maken!

Nou ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.

Lieve groetjes Pouwla.

22 opmerkingen:

  1. Wauw wat een beauty van een kaart is dit Pouwla, hij is echt helemaal super, wat een plaatje. Helaas kan ik je niet helpen aan deze mallen, als ik ze zo zie krijg ik helemaal het hebben, hebben, hebben gevoel, zo mooi. En je dochter oh jeetje haar neus gebroken en dan ook nog examen moeten doen, hopelijk heeft ze niet teveel pijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig mooie kaart Pouwla!
    fijn weekend:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pouwla,
    Wat een schattige easelcard heb je gemaakt, lief in die zachte tinten en het MoreHead plaatje, maakt het helemaal af..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schatje Pouwla, zo'n lief plaatje, zachte kleuren, mooi geborduurd. Alles klopt.
    Succes met het verzamelen van je mallen.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super lief kaartje. Prachtig.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooohhhhh....schattiggggg!!!! Zo lief en zooooo mooi gedaan! Super!
    Fijn weekend, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat is dit schitterend, zo lief, zo fijntjes, prachtig die borduurrand erop, schitterend geheel.
    Beterschap met de dochter haar neus en nu maar duimen dat ze geslaagd is maar dat zal vast als ik het zo lees!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem
    helemaal geweldig in die mooie zachte kleuren ☼

    Op Facebook is er een groep, hobbyspullen gevraagd/
    aangeboden, als je daar een oproepje doet, zal je
    best wel reacties krijgen, die groep loopt iedere
    dag heel goed en is erg druk.

    Beterschap met je dochter haar neus, en suc6 met de
    spanning van het wachten op de uitslag !

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel schattig kaartje, mooie zachte tinten en volgens mij heb je ook nog een randje geborduurd!
    een bjoetie! fijn weekend groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Pouwla,
    Een schat van een kaartje
    Een fijn weekend en beterschap voor je dochter
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Pouwla , ben al even niet meer hier geweest .... Ik hoop dat je nu weer iets beter in je velletje zit. Is geen fijn gevoel. En wat is onze hobby dan heerlijk therapeutisch he .... Wat een super lief kaartje heb je gemaakt !! Heerlijk die zachte kleurtjes. Ik wens je een fijn weekend. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wouwwwwwwwwwwwwwwww Pouwla
    super super mooi hoor
    ja in mij straatje
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwwww Pouwla
    wat een schitterend kaartje!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart en ook zo schattig.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aaah wat een schatje.
    Fijn weekend
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje zeg, prachtig plaatje en zulke lieve zachte kleurtjes, prachtig geheel, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een droppie van een kaart Pouwla en heel moi gebruik van mallen.
    liefs An.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is helemaal prachtig en zo zoet, super gedaan hoor Pouwla.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart weer Pouwla! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen