donderdag 9 mei 2013

Schilderijtjes.

Hoi blogvriendinnen,

dank jullie wel voor alle lieve berichtjes 
die jullie steeds achterlaten!

Gisteren heb ik een heerlijk freubeldagje
gehad met Jolanda.
Nu had ik de nieuwe stempel van Noor gekocht,
en die was ik aan 't inkleuren met distress.
Ik was me aan 't bedenken wat voor kaartje ga ik hiermee maken.
Toen had ik het idee om ze in te lijsten!
Een paar jaar geleden had ik bij de action een paar 
lijstjes gekocht en ik wist niet goed wat ik
erin moest doen.
Nou.... dit dus!




Leuk hé.
De foto's zijn wel een beetje flets
doordat het glas spiegelde.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Lieve groetjes Pouwla.

14 opmerkingen:

  1. Jaaaa ze zijn geweldig leuk geworden Pouwla:0)
    Deze Nestie past perfect bij het lijstje!
    enne het was heel gezellie! tot gauw..
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Pouwla, ziet er dan ook supermooi uit zo, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Wat een leuk idéé! Komen de lijstjes nu zeker mooi van pas!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat zijn ze leuk zeg, ze zien we superleuk uit, die lijstjes zijn prachtig zo.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig gedaan Pouwla.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee
    ziet er super uit Pouwla

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Pouwla,
    Heel mooi gedaan, prachtige schilderijtjes..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gedaan Pouwla.
    Heel leuk idee
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw zeg wat heb je dit schitterend gedaan Pouwla!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn die schilderijtjes mooi geworden zeg. Prachtig die stempels en die lijsten zijn werkelijk super!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt dit geweldig gedaan, mooi ingekleurd de mooie stempels van Joy!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow, wat prachtig zijn ze en ik hou van deze stempels en ben er verslaafd aan.
    de lijsten er bij zijn zo mooi.
    fijne Moederdag en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi geworden Pouwla. Leuk idee met de lijstjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Pouwla en wat een leuk idee om ze in te lijsten. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen