maandag 23 april 2012

Home sweet home!

Hoi allemaal,

hoe toepasselijk is dit kaartje. Zal ik even uitleggen.
Misschien was het jullie al opgevallen maar ik ben er even een 
paar daagjes tussenuit geweest met mijn mannetje.

Het was heel leuk en gezellig! Nadat ik vanmorgen alles zo'n beetje 
opgeruimd had en de wasmaschine had aangezet ben ik een kaartje gaan maken.
Dat had ik toch wel gemist!
Nu wilde ik een home sweet home kaartje maken voor de challenge van Jolanda.
http://jolanskaartenenbloemeneckske.blogspot.com/ 
En dit is 'm geworden.


Nou er is toch niks beters dan thuis vind ik!

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden, en ik kijk al uit
naar jullie reactie's!

Lieve groetjes Pouwla.

11 opmerkingen:

  1. Hoi Pouwla,
    leuk dat jullie lekker weg zijn geweest en wat is het dan heerlijk om weer in je eigen huisje thuis te komen:0) Gezellig dat je van de partij bent bij mijn mini challenge Liefde is...Je kaart is beeldschoon! een prachtig plaatje en je borduurwerk is weer zo mooi:0) alles is perfect op elkaar afgestemd en kan alleen maar zeggen dat ik je creatie helemaal geslaagd vind!
    fijne week en tot gauw!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te horen dat je er lekker uit geweest bent samen met je mannetje.

    En een hele mooie kaart gemaakt !
    Mooie kleuren bij elkaar.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk heb je hier aan gehad zeg, het ziet er dan ook super uit.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh ik vind het een prachtig kaartje, schitterend zeg!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een ontzettende leuke kaart. De combinatie, plaatje kleuren en borduurpatroon prachtig. Ook de vorm van de kaart met ponsrand, goed gedaan.

    Groegten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Wat een werk, maar het resultaat mag er zeker zijn.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie kaart heb je gemaakt! Prachtig geborduurd, mooie plaatje en een hele mooie vorm! de zijkantje is ook schitterende. Een geweldig geheel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker even weg geweest en dan weer vol overgave aan een kaartje.......schitterend hoor, heel mooi weer de combinatie van borduren en de verdere opbouw van je kaart!
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is prachtig,en heel mooi geborduurd.
    Het ziet er schitterend uit.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Pouwla, nou zeg wat een geweldige binnenkomer weer na heerlijk een paar daagies weg met je hubbie. Prachtig! Lieve groetjes en tot morgen! Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Pouwla, ik mis m'n thuis ook altijd zo! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen