donderdag 26 april 2012

Ballet Tilda.

Hoi allemaal,

wat leuk dat ik er weer volgers bij heb! Dit waardeer ik enorm!
En jullie reactie's lees ik altijd met veel plezier!

Vandaag heb ik deze easelcard afgemaakt met Ballet Tilda.


Tilda heb ik ingekleurd met de flexmarkers.
De kleuren wat ik gebruikt heb zijn: huid R838-O518-O719
haar O837-O727
jurk R327-R528-Y129
schaduw IG6-IG10-IG8
Het kaartje heb ik vrij rustig gehouden omdat het papier mooi is van zichzelf.


  

In de binnenkant heb ik een envelopje gemaakt
met een creatable van MD.


 Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij de challenge

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden.

Groetjes Pouwla.
                                                                                 




16 opmerkingen:

  1. Mooi? Ik vind hem prachtig, wat een mooie details heb je ook gebruikt bij deze schattige tilda.
    gr. Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie easelkaart heb je gemaakt Pouwla! Ik zit hier te genieten van alle mooie details:0)
    fijn weekend!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favoriete stempel !!!
    Elke keer weer anders, en elke keer wéér mooi.
    Leuk ook met dat borduur aan de onderkant.
    En heel mooi afgewerkt overal.
    Toppie dus !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohhh wat een prachtig kaartje, schitterend!!! Mooie kleurtjes zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk?? Een bjoetie is het!! Heel mooi gemaakt met al die details, en de binnenkant zo mooi!!
    Lieve groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pouwla , ik vind hem erg mooi !! Bedankt voor het meedoen bij KreaTeja. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi, dat vind ik hem Pouwla. Een lieverdje en hele mooie details ook! Kortom: een juweeltje.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pouwla, hij is echt schitterend! Tilda is super en dat geborduurde randje is ook top! Bedankt voor het mee doen aan de challenge van Krea Teja!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende details en prachtige kaart Pouwla! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart zeg, mooi van kleur je heb er een toppertje van gemaakt .

    groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Pouwla wat heb je een schitterende easelkaart gemaakt! Heel mooi en chique met prachtige details! Hele mooie tekst en prachtig met het geborduurde erbij!! Een super mooi geheel!! Leuk dat je met de Kreateja challenge meedoet! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Pouwla,

    wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt.

    Groetjes, Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Pouwla, wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt. Schitterend.!! Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi gemaakt Pouwla, een schatje! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Paula,

    Wat een geweldig leuke kaart. Ik ben gelijk volger geworden van je blog en ik zal hier zeker vaker komen. Ik hoop dat je bij mij ook een kijkje komt nemen en e.v.t. ook volger word.

    groetjes knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die heb je weer prachtig gemaakt!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van krea teja.
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen