dinsdag 10 april 2012

Tilda op z'n hollands.

Hoi allemaal,

vandaag heb ik dit kaartje gemaakt.
Het model is uit het boekje van Jenine siemerink, maar ik heb er mijn 
eigen ding van gemaakt.
Op de magnoliaclub is er ook een uitdaging voor april: maak een kaartje op z'n hollands.
Ik hoop dat dit een beetje gelukt is.


 Tilda heb ik ingekleurd met de derwent potloden en een rode flexmarker.
Het kroontje en het stafje heb ik gekleurd met een metallic marker gold.
 Verder nog een creatable en een designable, wat bloemetjes en een lintje.

Dan wens ik jullie nog een fijne week,

lieve groetjes Pouwla.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij http://dutchcardlovers.blogspot.com/

19 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje!!!Mooie kleuren combi!

    je gebruikt voor de Tim H stans de dikke a plaat en dan twee B platen met de stans daartussen

    xxangela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is gaaf Pouwla !! Leuk in combi met dat borduur.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke kaart


    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aan de kleuren is goed te zien dat het de kleuren van de nederlandse vlag zijn. Zijn niet echt de kleuren waar ik vaak mee scrap, maar ik vind je kaartje erg leuk geworden

    Liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh...die is echt gaaf geworden!!! Heerlijk, ik hou wel van die hollandse kaartjes!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een pracht creatie Pouwla! echt heel mooi:0)
    alles past zo perfect bij elkaar! fijne dag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje!!! Mooie kleurtjes ook!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige hollandse kaart! Hele mooie details en Tilda is heel mooi gekleurd! Het borduurwerk op je kaart is schitterend!! Een heel mooi geheel Pouwla!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje weer, Pouwla, echt Nederlands hoor! Mooi geborduurd en de combi van potloden, Flexmarker en metallic Promarker is zeer geslaagd. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Pouwla,
    Kom toevallig op je site en moet zeggen je kaartje is fantastisch mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goeiemorgen Pouwla, ik had je kaart al op de club gezien,maar wat een hele mooie hollandse kaart heb je gemaakt. Super.!! Fijne dag en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Pouwla, je kaart is werkelijk fantastisch!!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart in het rood wit blauw, je had Tilda eigelijk klompje aan moeten doen haha liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Pouwla,

    je kaart is weer leuk geworden.

    Groetjes, Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Pouwla, je kaart is hartstikke leuk en echt heel Hollands. Mooi borduurwerk en leuke ponscombinatie. Leuk dat je met DCL meedoet. Echter je kaart moet nieuw zijn en dus geplaatst nadat de challenge is gepubliceerd en deze kaart is van daarvoor. Sorry...
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Misschien een nieuw kaartje voor DCL Pouwla? Ik hoop dat je met ons meedoet. Dit kaartje is i.i.g. een liefje.

    groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk kaartje Pouwla maar zoals Jose en Angele al zeiden het moet een nieuw kaartje zijn. Hoop dat je een nieuw maakt en met ons meedoet leuk dat je ons blog hebt gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen