zondag 29 april 2012

Burokalender.

Hoi allemaal,

vandaag heb ik deze burokalender afgemaakt. 
Gisteren ben ik naar de magnolia clubdag geweest!
En we hebben dus dit projectje gemaakt. 
Wat vinden jullie ervan?





Mooi hé!  Het was heel leuk om alle leden die er waren nu eens in het echie te ontmoeten.
Het waren stuk voor stuk lieve dames en er hing een super sfeertje!
En Siw had heerlijke taartjes gebakken en bonbons!
Kortom, we hebben een grandioze dag gehad.

Ik kan niet wachten op jullie reactie's! Hihi.

Lieve groetjes Pouwla.

18 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Pouwla. Wat was het gezellig hé gisteren. Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje zeg, en zulke lieve kleurtjes heel erg mooi, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem super gaaf.
    mooie kleuren heb je gebruikt
    zou hem ook wel eens willen maken
    maar hoe zit dat met de getallen op de blokjes.
    kun je me vertellen welke getallen ik op de blokjes moet zetten???

    Liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw jouw uitvoering is super geworden Pouwla!!!! Ik vond het ook superleuk je eindelijk eens in levende lijve te ontmoeten en vond het supergezellig! lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOhhhh wat super leuk zeg!!! Het was vast heel gezellig en druk op de dag want ik heb er al een paar voorbij zien komen, jouw versie is super!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi project is dit Pouwla. Lijkt me veel werk, maar dan heb je ook wat. Mooie kleuren heb je gekozen.

    Groetjes Henny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het ziet er prachtig uit Pouwla! helemaal mijn kleur:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie creatie!! Hele mooi kleur en zo mooi gemaakt!! Een kunstwerkje Pouwla! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Pouwla, hij is erg mooi geworden, vond het ook n hele gezellige dag.
    groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig zeg, wat ziet dit er onwijs gaaf uit. Fantastisch!!!!!
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Pouwla,

    Dat ziet echt schitterend uit
    Ik vindt het echt tegek hoor

    groetjes en ik kan niet wachten tot je volgende creatie
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk!!! Zier echt heel mooi en vrolijk uit!
    Ik heb er zelf één van hout, maa zelf gemaakt is ook erg leuk..
    Ik heb aan de hand van jou theepot ook een theepotkaart gemaakt.
    Ik heb hem op mijn blog staan, dus je kunt zo ff een kijkje nemen.
    Ben benieuwd naar je volgende creatieve uitspatting...
    Liefs Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je reactie Pouwla.
    ga het zeker een keer maken
    maar even een vraagje
    zou nogmaals de getallen op kunnen schrijven.
    want nummer 9 zit er niet tussen hahaha
    denk ergens een 0 teveel

    alvast bedankt voro de moeite
    liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat kan natuurlijk ook hahaha
    heel erg bedankt voor de snelle reactie weer
    en als ik hem af heb zal ik hem gelijk showen

    Liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supercreatie, ik heb hem al eerder bewonderd, erg gaaf!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Pouwla,
    Wat is je kalendertje gaaf geworden zeg. Het was absoluut n hele geslaagde dag he. We zijn al weer aan t brainstormen hoor hihi
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. errrug mooi gemaakt zeg! prachtig.
    leuk dat ik hem gezien heb.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen