vrijdag 13 april 2012

25 jaar getrouwd.

Hoi allemaal,

vandaag heb ik dit kaartje gemaakt.
De kopjes had ik een tijdje terug gekocht, maar ik had er nog geen kaartje mee gemaakt.
En zo had ik ook nog een borduurmal van heeeeel lang geleden en die heb ik ook maar weer eens gebruikt! Ik vind het wel een mooi klassiek kaartje geworden. 't is weer eens wat anders hé.


Dan wil ik jullie een fijn weekend wensen en tot mijn volgende post.
Ik hoop weer op veel reactie's, dat vind ik echt leuk!

Lieve groetjes  Pouwla.

11 opmerkingen:

  1. Ik vind hem GEWELDIGGGGG!!!!! Zo mooi ook in die kleur. Supergaaf gedaan!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg !! Mooie kleuren, heel chique.

    Groetjes en alvast een fijn weekend,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooohhhh die is mooi zeg!!! Wat leuk hoe je die oude borduurmal weer gebruikt hebt!!!
    Fijn weekend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooooooi!! Wat heb je hier een mooi kaartje van gemaakt, mooie kleuren,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi zeg,je heb die oude mal op zo'n manier nieuw leven in geblazen erg mooi gebruikt zo met de kopjes.
    Mooie kleurtjes ook.

    Fijn weekend en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Pouwla. En inderdaad die kopjes maken een kaartje gelijk klassiek. Super!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie stijlvolle kaart Pouwla!
    ook een fijn weekend!
    zijn de terrasdeuren al af?

    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is leuk geworden. Prachtig.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooie chique kaart!! Mooie kleuren en leuke silhouetten, gecombineerd met het borduurwerk een heel stijlvol geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhh wauw Pouwla, dat heb je weer schitterend gemaakt! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er weer goed uit

    groetjes en een fijne zondag

    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen