zondag 3 juni 2012

Vaderdag!

Hoi allemaal,

wat een druilerig weer vandaag zeg!
Maar mooi om kaartjes te maken.
Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt voor vaderdag.


Ik vind het altijd heel moeilijk om een mannenkaart
te maken. Maar de meeste van jullie zullen dat ook wel hebben.
Maar ik vind 'm toch wel geslaagd!
Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij de challenge van,
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ 

Ik wil iedereen bedanken die weer bij mijn vorige kaartje
een reactie heeft achtergelaten.
Ik vind het zo leuk om te lezen wat mensen
van mijn kaartjes vinden!

Mijn kaartjes zijn ook allemaal te koop.
Heb je interesse stuur je mij even een mailtje.

Dan wens ik jullie nog een fijne zondag.

Lieve groetjes Pouwla.

16 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtig kaartje ! schitterend gemaakt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super mooie vaderdag kaart Pouwla! hij is zeker helemaal geslaagd! wat een leuke sketch en details! die doorzichtige bladeren heb ik ook nog ergens...gaaf idee:0)
    fijne zondag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vaderdagkaart! Mooi van kleur en wat heb je de klimop bladeren leuk gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pouwla,je bent met deze mannenkaart toch uitstekend geslaagd!Leuke details zoals dat flessenopenertje,léúk:) Ook het tekstpapier,het transparante blad en de klimop vindt ik mooi gedaan,een toppertje! Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer geweldig mooi uit hoor

    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuke vaderdags kaart.
    ik heb niets met vaderdag
    maar deze kaart vind ik geweldig
    en het beertje is super schattig
    ook het bedeltje dat je gebruikt hebt is heel toepasselijk

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een mooi mannenkaartje geworden.

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje, super!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige mannenkaart zeg! Heel gaaf versierd en in hele mooie kleuren. Het beertje is zó leuk!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een super vaderdagskaartje, hij straalt genoeg liefde uit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een geweldige vaderdagkaart en wat is die flesopener gaaaaaaafffffff!!!! Leuk gevonden om hem erbij te gebruiken. Toppie gedaan!
    Liefs Plony en kantklossen kan ik ook niet hoor. Ik heb 2 vriendinnen die het doen maar ik ga al gillen als ik er naar kijk, hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Pouwla

    Wat een prachtige vaderdagkaart, heel leuk met die flesopener en het skeletblad.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaartje voor vaderdag! Prachtig gemaakt en wat een leuk flessen opener bedeltje erbij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooi vind ik je kaartje Pouwla! Prachtige kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Pouwla,

    je kaartje is weer mooi, je kleuren combinatie vind ik erg mooi.

    Groetjes, Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Pouwla,bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen