zondag 24 juni 2012

Kaart met 3D plaatje, challenge bij hobbyvision!

Hoi allemaal,

yes! Weer een paar volgers erbij! Leuk dat jullie mijn bloggie de moeite waard vinden om te volgen!
Dit vind ik ontzettend leuk! 

Vanmorgen heb ik dit kaartje afgemaakt.
Ik heb hierbij hetzelfde borduurpatroontje gebruikt als mijn vorige
magnoliahanger.
Alleen heb ik dan de helft gebruikt.
Het DP is van Marianne Design en het 3d plaatje ook.

Het vogeltje heb ik een beetje aangezet met
mijn derwent potloden.
De blaadjes zijn ook van MD.
De randmal is van cart-us.
Verder nog wat gaas, lintje,parelpen, parelkoord en
glazen strassteentjes.

Met dit kaartje wil ik graag mee doen met de challenge bij

Ik ben zeer benieuwd wat jullie weer van mijn kaartje
vinden en ik kijk uit naar jullie reactie's!

Dan wens ik jullie nog een fijne zondag,
en tot mijn volgende post!

Lieve groetjes,

Pouwla.

18 opmerkingen:

  1. Een superkaart. Een kaart gemaakt met zorg, alles is prachtig. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww wat een prachtige kaart Pouwla

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een super mooie kaart Pouwla:0)
    Ik ga ook verder freubelen! de regen valt met bakken uit de hemel...
    tot dinsdag!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou pouwla
    je kaartje is alweer supermooi.

    groetjes maril

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart.De paars tinten zijn super.
    Gr knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pouwla

    Wat een prachtige kaart net als je magnoliahanger, leuk om te zien dat je met één borduurpatroon verschillende dingen kan doen.
    Je hebt ook een prachtige tuin zeg, nu maar hopen dat het echt mooi weer word zodat je heerlijk in je tuin kan zitten borduren.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwwwwww Pouwla,schittend wat een prachtige geborduurde kaart heb je gemaakt met mooie kleuren. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zeg Pouwla, dat heb je werkelijk mooi gedaan en vooral je vogel vind ik beeldschoon! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi sweetie this is just gorgeous, your colours are fabulous too, huggles Pops x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje weer zeg!! Je hebt me aangestoken hoor, voor de vakantie een borduurboekje en knipvellen gekocht en ik ga lekker aan de gang, na de vakantie zie je ze wel verschijnen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, mooie opbouw en mooie combi van plaatje, kleuren en borduur.Super gedaan!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie chique kaart heb je gemaakt met schitterende details en het borduur werkje is weer zo mooi. Ook een mooie randmal heb je gebruikt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wooow wat een schitterend kaartje Pouwla, een juweeltje!!
    Wat een schitterende creaties maak je, ben gelijk volger van je geworden.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Pouwla,
    Wauwww ... wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Er is zoveel op te zien. Schitterende combi van borduur, 3D en kleuren. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauww wat een onwijs mooi kaartje Pouwla!

    Erg leuk dat je weer meedoet met onze HobbyVision Challenge.

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart is dit geworden, kleuren prachtig, en de details, borduurpatroon, stempel, Geven deze kaart een super uitstraling. een 10 met een griffel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Hobbyvision.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen