donderdag 28 juni 2012

Bon jour!

Hoi allemaal,

wat een heerlijk weertje hebben we vandaag! Heerlijk.
Krijg je echt zin om op vakantie te gaan!
Toch heb ik vandaag een kaartje wat ik jullie graag wil laten zien.
Ik heb een kaartje gemaakt in bruin/roze tinten.
Het achtergrond papier vond ik zo mooi dat ik niet teveel versiering heb gebruikt!
Tilda in Parijs!

Ik heb ook wat glimmertjes her en der aangebracht, 
alleen dit is niet goed te zien op de foto.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge bij:
De opdracht luidt: bloemen en lint!
en bij:
http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.nl/
Vakantie!
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/ 

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
Dan wens ik jullie nog een fijne avond en tot de
volgende post!

Groetjes Pouwla.

28 opmerkingen:

  1. Een schattig kaartje weer Pouwla !
    Zo'n achtergrondvel heeft inderdaad niet veel versiering nodig.
    Je stempeltje is ook erg lief en mooi ingekleurd.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pouwla

    je kaart is wederom prachtig.
    vind ze altijd zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem helemaal te gek Pouwla ennnnn.........als ik jou was deed ik ook mee met de challenge bij http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.nl/..........ik geef maar een hint, hahaha. Wie niet waagt..........
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pouwla, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. super.!!! Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart!!! Inderdaad een hele mooie achtergrond.
    Supers hoor.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow een schitterende kaart


    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw waanzinnig mooi gedaan Pouwla!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Pouwla,
    wat heb je Tilda mooi ingekleurd :0)
    je kaart is erg mooi geworden! het was weer erg gezellig!
    ook een fijne avond en tot gauw...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owwww wat leuk zeg !! Prachtig die veertjes, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig mooi kaartje Pouwla,
    mooi ingekleurd en prachtig versierd.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schitterend gemaakt Pouwla.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een prachtig kaartje, écht een plaatje!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Pouwla

    Ik ben er helemaal weg van, maar ik ben dan ook dol op Parijs.
    Je hebt Tilda ook zo mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Pouwla, mooi van kleur en de achter grond past perfect bij Tilda,

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart Pouwla wat mooi gemaakt en schitterend kant ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is schitterend, Pouwla!! Vind het papiertje van de eifeltoren er zo mooi bij passen. Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart is dit.
    zo mooi van kleur en indeling.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is ie GAAF!
    Een leuke combi, helemaal super.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. erg leuke kaart, bedankt voor het meedoen bij DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is so pretty, Pouwla. I love the soft colors you used. Tilda looks lovely on your card and that Eifel Tower is awesome. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cathy Lee

    BeantwoordenVerwijderen
  21. So sweet card, the flowers are perfectly arranged and the Tilda is so sweet. Thank you for joining us at Midweek Magnolia's this week!
    Hugs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi, wat ontzettend leuk dat je meteen bent gaan kijken op mijn blog.........zo ik ook bij jou :)
    prachtige kaarten maak je zeg!! Ik zou het leuk vinden als je mee doet met de challenge.......super gewoon!!!
    groetjes Ine, die natuurlijk ook meteen volger bij jou is geworden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je derde plek bij The Dutch Magnolia Chickies, het is dan ook een fantastische kaart Pouwla, ik vind die kleuren zo geweldig mooi. Het is een toppertje! Je maakt prachtige kaarten trouwens, schitterend. Ik ben meteen volger bij je geworde zodat ik nog vaak van je creaties kan genieten, helemaal leuk!
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Pouwla,
    bedankt hoor voor je leuke berichtje.
    Heb ook even op jouw blog gekeken en heb daar ook prachtige creaties gezien. Ik ga je blog ook volgen hoor.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Allereerst heel hartelijk bedankt voor je lieve complimentje op mijn blog Pouwla.
    Geef jou de complimenten weer terug voor jou schitterende kaarten (heb weer even gespiekt hi hi hi).
    Wat hebben we toch een leuke hobby hé!
    Hele fijne dag en groetjes van
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I just love your card Pouwla!!! It's just gorgeous how you combined the paper with the image!! Love it!! And all the other details are great as well!!
    Thanks for playing with us at Midweek Magnolias!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig zeg Pouwla!!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen