zondag 17 juni 2012

Bloemenkaart.

Hoi allemaal,

het zonnetje schijnt! Heerlijk.
Allereerst voor alle papa's een hele fijne vaderdag gewenst!
( dat geven jullie wel ff door hé dames!)
En aan al mijn volgers, dank jullie wel voor de leuke reactie's weer op mijn vorige kaartje!

Gisteren heeft het hier in Limburg de hele dag geregend, dus ben ik fijn aan 't freubelen geweest.
Ik heb een kaartje gemaakt naar aanleiding van een sketch van het scr@p cards challenge blog.
Ik vond het een hele leuke sketch en ik ga 'm zeker vaker gebruiken!
En dit is 'm geworden.

 Ook de binnenkant heb ik gepimpt.

Ik heb het labeltje leeg gelaten zodat ik de kaart nog
voor alle gelegenheden kan gebruiken.

De meeste materialen zijn van MD.
Het plaatje heb ik van Gerda's hobbyshop.
De bloemen heb ik gemaakt met ponsen van nellie snellen.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenge,

Ik ben zeer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden!
Dan wens ik jullie nog een hele fijne zondag en tot
mijn volgende post maar weer.

Lieve groetjes 

Pouwla.

15 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie kaart en idd niets dan regen gister, maar nu zie ik toch wel een zonnetje,
    Fijne zondag
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Pouwla !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Pouwla, maar goed dat we ons goed kunnen vermaken met slecht weer, hier nu een klein zonnetje (voor zolang als het duurt).
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pouwla

    Schitterend is je kaartje ook aan de binnenkant.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart weer Pouwla, maar dat zijn we van jou al wel gewend hi hi hi.
    Hartelijk bedankt voor je bezoekje op mijn blog en je lieve complimentje.
    Fijne dag en groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh wauuw meis, wat heb je dit weer prachtig gemaakt!!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje!! Wat een mooie kleurtjes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje weer zeg, heel fijntjes en mooie kleurtjes, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele mooie en aparte kaart Pouwla!
    gave mallen heb je gebruikt:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi sweetie wow this is stunning, just perfect huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een schitterende, super chique kaart geworden! Prachtige details erop en ook een heel mooi bloemen plaatje. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart pouwla...leuk hoe je de nieuwe mal van MD hebt gebruikt. Zo romantisch lief kaartje...helemaal mijn ding.
    Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaartje is dit. Heerlijk romantisch. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen