donderdag 7 mei 2020

Pluk de dag...

Hoi allemaal,

wat een heerlijk weertje vandaag hé!
Ik ben druk in de weer met het planten van de
eenjarige bloemen in de bloembakken.
 Ik zal over een paar weken hier een paar foto's
plaatsen als ze wat meer in bloei staan.
Kunnen jullie ook meegenieten...

Toch tijd gevonden om nog een kaartje te maken.


De achtergrond heb ik gemaakt met distress
oxide inkt. 
Heel leuk om mee te werken vindt ik.
De hoekjes heb ik gestanst met malletjes van 
petra van dam.
De stempel is van kaisercraft en heb ik ingekleurd
met distress inkt.

Ik was blij verrast met jullie berichtjes op mijn vorige
post. Dank jullie wel. 

Fijne avond eb tot mijn volgende post.
Liefs Pouwla.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Pouwla....met de bloem als blikvanger!
    Ik was vanmiddag ook in de weer met de plantjes.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje weer Pauwla met een gave bloem erop...top!
    Lekker om met bloemen bezig te zijn...ik durf niet naar het tuincentrum en heb daarom nog niks in de tuin wat bloeit op wat viooltjes na. Tis echt waardeloos dit jaar...maarjah niks aan te doen! 🤷‍♀️
    Blijf gezond, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Pouwla. De achtergrond is mooi met de inkt. Hier ook planten gekocht, morgen in de bakken, staat zo gezellig. Helemaal bij de voordeur, staat zo verwelkomend...

    BeantwoordenVerwijderen