zaterdag 2 mei 2020

Mixed media

Hallo allemaal,

daar ben ik weer eens...

ik heb lang geen kaarten meer gemaakt maar veel
geborduurd, wat natuurlijk ook heel leuk is!

Maar nu heb ik mixed media ontdekt, en
dat vindt ik superleuk om te doen!

Niet teveel geklieder maar gewoon met 
oxide inktjes en stempels.

Dit is m'n tweede kaart wat ik gemaakt heb
met deze inkt.


Ik vindt 'm wel geslaagd...
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden...

Dan wens ik jullie een fijne dag en graag tot een volgende post!

Liefs Pouwla

5 opmerkingen:

  1. Ook dit gaat je goed af Pouwla. Een mooie kaart heb je ervan gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pouwla,
    leuk dat je er weer bent. Mixed media is echt heel leuk! EN deze is hel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige kaart Pouwla. Ik ben er helemaal weg van, heel stijlvol! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pouwla,

    Fijn dat je er weer bent!

    Wat een prachtige mix media kaart. Erg mooi.
    Zag tot me stomme verbazing dat ik geen volger meer ben...gelijk hersteld

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi, wat leuk weer iets van je te zien...zeker lang geleden! Borduren is ook leuk als je ervan houdt natuurlijk! Ik ben er niet van maar moeder deed het ook super veel en maakte prachtige dingen!
    Jouw werkstuk is ook prachtig en goed gelukt hoor...ik vind mixed media ook moeilijk!
    Misschien gewoon lekker oefenen zoals jij heb gedaan...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen