zaterdag 9 mei 2020

Art Journal

Hoi hoi,

wat leuk om te lezen dat jullie ook bezig zijn met
de bloemetjes in de tuin!
Ik moet nog wat gaatjes opvullen, en dan ben ik zover klaar.

Vandaag heb ik twee pagina's gemaakt in
mijn Art Journal.

Ook heel leuk om te doen!

De achtergrond heb ik weer gemaakt met oxide inkten
en een mask art sjabloon.

Daarna heb ik gestempeld met bruine memento inkt
en verschillende stempels

De vlinders hebt ik ingekleurd met distress inkt.

nog wat  blaadjes gestanst en klaar.

Heel ontspannend om te doen.

Dan wens ik jullie voor morgen een fijne moederdag,
en graag tot mijn volgende post!

Liefs Pouwla.

2 opmerkingen:

  1. Dit is mooi Pouwla....wat heb je leuke kleuren gebruikt en een hoop fantasie....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie pagina's zijn het! Ik wil binnenkort ook weer zoiets uit gaan proberen op een kaartje.
    Ik vind het prachtig, maar net makkelijk te maken.

    BeantwoordenVerwijderen