woensdag 27 februari 2019

Kwaak!

Hallo allemaal,


Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik heb
gemaakt met het leuke knipvel van Bella Lulu.



Voor de basis heb ik een DDBD mal gebruikt en gemat met
het mooie papier Misty Winter.
Als je op het plaatje klikt kom je meteen in de webshop.

https://www.noorenzo.com/a-54975748/dutch-shape-art/470-713-173-shape-art-label/

Op dit knip vel staan ook leuke teksten die
ik op dit kaartje heb gebruikt.

https://www.noorenzo.com/a-54270560/knipvellen/3000-0025-bella-lulu-knipvel-opkikker/

Ook heb ik de mooie label mal van Bella Lulu gebruikt.
https://www.noorenzo.com/c-4456346/stansmallen/


Verder heb ik een klein kikkertje uitgeknipt, en
met een slidermalletje beweegbaar gemaakt.

Voor kinderkaarten is dit heel leuk om te maken!

De rozet heb ik gemaakt n.a.v. een live filmpje van Jolanda.

Dan nog een keer de hele kaart.


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren
met deze kaart, veel knutsel plezier en graag tot de volgende keer!

Groetjes Pouwla.





5 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje echt een spring in het veld, denk dat als je dit kaartje krijg word je vanzelf vrolijk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super vrolijke kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pouwla, wat leuk dat je lekker weer aan het freubelen ben en dat je deel mag uitmaken van het Noor team. Gezellig dat je langs kwam op mijn blog. En ja, ben nog heerlijk actief bij cheerful en craftaddiction. Reuze naar mijn zin.
    Je kaart is super mooi, prachtig van kleur en leuke materialen gebruikt. Veel plezier nog bij Noor desgin team en graag tot ziens oo mijn blog etc.
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen