woensdag 13 februari 2019

babykaart met plaatje van Bella Lulu

Hoi allemaal,

Dank jullie wel voor de leuke berichtjes op mijn vorige post!

vandaag heb ik een babykaartje gefrutsteld met een plaatje van Bella Lulu.
Deze leuke knipvellen kon ik nog niet en ontdekte ik toen ik een paar weken geleden
in de winkel was van Noor en Zo in Waspik.
Wat een gave winkel! Echt n aanrader...

Verder heb ik ook het papier carpe diem van Noor en Zo gebruikt en de hartjes mal waar de
tekst baby inzit. Nog n frutseltje hier en daar en klaar!

Ook doe ik mee met de 52 weken challenge van Noor.
Deze week is het thema Valentijn en daar heb ik deze kaart voor gemaakt.

 Op deze kaart kun je het mooie hart van Joy zien.
Als je het leuk vindt kun je nog inspringen bij de 52 weken challenge van Noor en Zo.

Dan wens ik jullie nog n fijne avond en graag tot mijn volgende post!
Liefs Pouwla.




3 opmerkingen:

  1. Hoi Pouwla.
    je babykaartje is zo lief! Schattig!
    De valentijnskaart is een plaatje. Wat mooi en romantisch. Prachtige kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei weer prachtig Pouwla... 😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pouwla, wat leuk dat je in de winkel in Waspik bent geweest. Leuke spulletjes gescoord zo te zien en wat heb je twee mooie creaties gemaakt. Je baby-tag is een dotje, lief dat veertje erbij en je Valentijns-kaart is Prachtig met een hoofdletter. Heel fijntjes en mooi uitgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen