zondag 24 februari 2019

Dino Zack!

Hallo allemaal,

vandaag wil ik jullie deze dino kaart laten zien wat
ik heb gemaakt ter inspiratie voor de 52 weken challenge bij




Wat heb ik gebruikt:

De DDBD letters  ..als je op de plaatjes klikt,
kom je meteen in de webshop.





Het malletje van zack, en het papier van  Bella Lulu.
 voor het gras heb ik de leuke grasmal met bloemetjes gebruikt.

https://www.noorenzo.com/a-46878887/joy-crafts/6002-0660-joy-stans-grasrand-met-bloemen/






Voor de tekstjes heb ik de leuke letterstempels
gebruikt van Bella Lulu.

https://www.noorenzo.com/a-52900417/clear-stamps/3002-0101-bella-lulu-clear-stamp-handlettering/

Dan nog n keertje de hele kaart.

  

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze 
leuke kaart!  
Dan wens ik jullie nog een fijne zondag en graag tot mijn
volgende post.

Liefs Pouwla.



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke letterkaart met dino's. Heel leuk zoals je er eentje bovenuit en eentje door de letter o laat koekeloeren.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je letterkaart is superleuk Pouwla. Je moet goed kijken om alles te zien want in de eerste instantie zag ik maar twee dino's, daarna zag ik pas die lolbroeken die bovenuit en om het hoekje van de o piept..hihi. Een toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf!! En wat heb je leuk papier gebruikt! Het is een heel mooie creatie!
    Je wordt er gewoon blij van!

    BeantwoordenVerwijderen