zondag 8 november 2015

En nog twee

Hoi allemaal,

is het bij jullie ook zo'n heerlijk weer?
Hier in Limburg lijkt het wel voorjaar!
Nog ff genieten dus...

Ik heb afgelopen week nog maar twee kerstkaartjes gemaakt.
Wel twee simpele maar toch...



Ik moet er weer ff inkomen hé.
Maar ik heb er toch wel weer plezier in,
en dat is het belangrijkste toch!

Vandaag ga ik weer twee kerstkussentjes in
elkaar zetten en proberen om een oud vliegenkastje
te verven met AS verf. Ik had vorige week
een workshop gedaan bij Barbotine in Maaseik met
deze verf. Ik ben benieuwd!

Dan wens ik jullie een fijne zondag en tot snel!

Liefs Pouwla.

13 opmerkingen:

  1. Hoi Pouwla. Fijn dat Je ons weer Wat laat zien! Wat 2 prachtige kaarten supermooie gemaakt. Top. Je kan het nog goed hoor. Genieten die kaarten van hier onder Zijn ook zo geweldig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou simpel of niet ze zijn schitterend ze zijn allebei mooi en die blauwe met bruin vind ik toch wel heel apart gedaan.

    Jij ook een fijne zondag en groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral je tweede kaart spreekt me erg aan, prachtig. Mooie kleurencombinatie ook dat blauw met bruin!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pouwla.
    je kaartjes zien er niet simpel uit of zo hoor. Ik vind ze erg mooi. De randen van de tweede kaart zijn super! Wij hebben net 15 kilometer gefietst, heerlijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn beide leuk hoor! En ze zien er helemaal niet simpel uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb op je blog zitten kijken naar het moois dat je da laatste tijd allemaal gemaakt hebt. Dat is nogal wat, prachtig is het borduurwerk. Je "eenvoudige" kaartjes mogen er ook zijn hoor, ze zijn erg mooi! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn weer schitterende kaartjes Pouwla...vooral de bovenste spreekt me heel erg aan....zo een lief plaatje erop...
    Succes met je schilderwerk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Hier in Zeeland net zo mooi weer hoor de hele dag ☼
    Wat een prachtige kaarten, heel erg gaaf ☺
    Je kunt wel mee doen met onze challenge bij De Egel....
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten Pouwla, allebei super om te zien. Die onderste is een kunststukje zeg...Leuke winkel is dat hè, Barbotine en wat grappig dat je ook bezig bent met AS verf..ik heb er al een metalen lamp mee geverfd en twee schilderij-lijsten, we hebben ook écht dezelfde hobbies ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt Pouwla, ook hier was het warm vandaag.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee hele mooie kaarten!! De bovenste heel lief en schattig en de onderste is heeeel chique en stijlvol ook mooie kleuren! Allebei prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Pouwla, als dit simpele kaartjes zijn... dan weet ik het ook niet meer hoor. Ik vind ze echt prachtig en hier zitten toch weer heel wat uurtjes werk in of niet?

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen