zaterdag 31 oktober 2015

Kerst!

Hoi allemaal,

ik heb twee kerst kaartjes gemaakt!
Gisteren had ik de nieuwe mal van Anja van Laar
gekocht en die is zo mooi dat ik er meteen mee aan de 
slag ben gegaan.
Ook heb ik ik een kaartje geborduurd.



Omdat ik al een lange tijd  bijna geen kaartjes mee heb gemaakt
moet ik er nog ff inkomen maar ze kunnen ermee door toch?

Ook ben ik nog aan 't borduren.
bij plum street samplers krijg je twaalf
weken lang een patroontje.
Van deze patroontjes maak ik steeds een kussentje.
Ik heb er nu drie af, en die hang ik aan een brocante
rekje.


 
Leuk toch?

Nou...ik ga nog ff aan de borduur en wens jullie
nog een fijn weekend, en graag tot m'n volgende post!

Liefs Pouwla.

4 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad een schitterende mal en je hebt er ook een prachtige kaart mee gemaakt. Leuk hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent het nog niet verleerd hoor Pouwla...het is een prachtig kaartje met een hele mooie stans.....en ook je kleine kussentjes zijn super leuk ... met prachig borduurwerk erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je komt er weer een beetje in hè Pouwla....prachtige kaartjes en zulke lieve borduurtjes....prachtig.
    Fijne zondag, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creaties Pouwla! En wat zijn de kleine geborduurde kussentjes mooi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen