zondag 3 maart 2019

Kom..we gaan de bloemetjes buiten zetten!

Hallo allemaal,

vandaag heb ik een voorjaarskaartje om te laten zien.


Voor dit vrolijk kaartje heb ik de 
combideal kit van Noor & Zo gebruikt.
Als je op het plaatje klikt, kom je meteen
bij het desbetreffende produkt.


https://www.noorenzo.com/a-55325383/combideals/combideal-deurhanger-spring-fever/
Natuurlijk kun je ook alle materialen los bestellen in de webshop.

Vooral de one of a kind mallenset vindt ik geweldig!
Daar zitten heel veel leuke stansjes in wat je op
heel veel themakaarten kunt gebruiken.


Hier in Limburg is het slecht weer vandaag, dus ik ga
fijn aan de knutsel!

Dan wens ik jullie een fijne zondag, en graag 
tot mijn volgende post!

Liefs Pouwla.


5 opmerkingen:

  1. Hij is weer super leuk geworden...😉 En uhm...denk dat ik vandaag jouw voorbeeld maar eens ga volgen...Ook lekker weer eens aan de knutsel..😘😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is dit Pouwla...hele mooie kleuren en details!
    Super schattig plaatje ook! Veel plezier met het knutselen...ik begin er ook weer plezier in te krijgen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een allerliefst plaatje op je mooie kaart Pouwla. Lekker voorjaarsachtig maar daar is buiten inderdaad niet veel meer van te merken. Jouw mooie kaart brengt een klein zonnestraaltje :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een enig kaartje! Je krijgt helemaal zin in de lente. Ik zag vandaag al dat de bomen echt aan het uitlopen zijn. Heerlijk vooruitzicht. Nog even door de stormachtige dagen heen...

    BeantwoordenVerwijderen