maandag 4 maart 2019

bloghop Bella Lulu JILLIEZ ELISABETH

Hallo allemaal,

Deze keer willen we bij Noor & Zo de leuke Jilliez Elisabeth mal laten zien door middel van een bloghop. Deze mal is zo gaaf!
Wat moet je doen?
  • Ga 4 maart 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
 Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!
Als het goed is kom je net bij Daisy vandaan!
Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Je kunt de mal Hier bestellen.Dan kom je meteen bij het produkt 
in de webshop.

Ook ik heb met de mal een leuke dubbele slider kaart gemaakt.
En het is simpeler om te maken dan het eruit ziet!


Het plaatje komt van het knipvel Bella Lulu
endles love. 

https://www.noorenzo.com/a-54601953/knipvellen/3000-0026-bella-lulu-knipvel-endless-love/

Ook heb ik uit deze lijn het DP papier gebruikt.

https://www.noorenzo.com/a-54488059/paperblocs-a4/6011-0605-paper-bloc-endless-love/
Hier kun je zien hoe de kaart is al je hem openschuift.


Leuk is de kaart hé! 

Wat heb ik nog meer gebruikt..

https://www.noorenzo.com/a-52422202/blauwe-mallen/6002-1112-blauw-frame-oval-sophia/

Deze hele mooie blauwe stansmal. Als je op het
plaatje klikt kom je meteen in de webhop.
Voor de tekstjes op de uitschuif delen,
heb ik het papierblok lavie est belle van joy gebruikt.

https://www.noorenzo.com/a-46026083/noor-stansblokken/6011-0384-stansblok-baby/

Ook heb ik de superleuke labeltjes mal van
little happines gebruikt. Het hartje in dit geval.
Maar deze labeltjes kun je op zoveel verschillende
manieren gebruiken..ideaal! En ze zijn gewoon
te schattig om ze niet in je collectie te hebben..hihi.

https://www.noorenzo.com/a-52205435/little-happiness/6002-1100-little-happiness-labels/

Vanavond om 20.30 geeft Thera  een live uitleg filmpje op het  Noor & Zo FB groep
https://noorenzo.blogspot.com/2019/02/boodschappenlijstje-facebook-live.html

hoe je deze kaart maakt.  

Ik hoop jullie geïnspireert te hebben met mijn kaartje en veel
plezier met het maken!

Dan kun je nu terughoppen naar 




Tot de volgende keer!

Liefs Pouwla.




11 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n mooie kaart met deze mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al weer zo'n schitterende kaart 😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is dit geworden. Ben helemaal verliefd op de Bella Lulu vellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is weer een prachtige kaart. Wat zijn de Bella Lulu plaatjes toch leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig Kaartje. Heel leuk gemaakt😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze creatie is weer gemaakt met prachtige materialen.
    Het papier is heel mooi en wat zijn de afbeeldingen van Bella Lulu toch leuk.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel erg gave creatie heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga hem ook nog maken hoor deze vind ik ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wederom ook hier een leuke kaart. Helaas heb ik de live niet gezien op fb.. Maar ga nu zeker ff het filmpje opzoeken

    BeantwoordenVerwijderen