zaterdag 29 november 2014

Warm winter wishes!

Hoi lieve allemaal,

dank jullie wel voor de complimenten op
mijn gehaakte omslagdoek!
Zo leuk om te lezen.

Ik heb de omslagdoek aan Wendy kado gedaan,
omdat ze de laatste tijd veel pech heeft en veel 
in het ziekenhuis is.
Ze was er erg blij mee!
Helaas voor jou Miranda, hihi.

Nu ben ik voor mijzelf een sjaal aan 't breien,
maar als ik mij verveel in de winter, wie weet haak ik nog
een sjaal en verloot die hier op mijn bloggie.

Dan even iets anders.
Afgelopen week heeft Anja van Laar mij blij
verrast met een prachtige mal van haar die ik
nog op mijn wensenlijstje had staan!
Hoe gaaf is dat! Dank je wel meis!

Nou...mijn inspiratie kwam spontaan opborrelen, hihi.

Natuurlijk heb ik er meteen een kaart mee gemaakt.



Een tijdje terug had ik nog dit lieve stempeltje gekocht,
maar nog niet gebruikt.


En is de mal niet prachtig!
Daar ga ik nog veel leuke dingen mee doen.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van:
http://wlvc.blogspot.nl/ en bij http://anreda.blogspot.nl/
Nou dan ga ik nu snel aan de strijk want een dag
is zo om, hihi.

Heel fijn weekend allemaal!

Liefs Pouwla.

21 opmerkingen:

  1. Hoi Pouwla. Wat een prachtige kaart met deze mal. Dit is inderdaad een schattig stempeltje. Past allemaal geweldig mooi bij elkaar. . Je bent het nog niet verleerd! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is net fietsen hé Trijntje, dat verleer je nooit, hihi.
      Wil jij even je moedertje bedanken voor het prachtige kaartje wat ik heb ontvangen! Heel leuk!
      Liefs Pouwla.

      Verwijderen
  2. Wat een schattig werkstuk Pouwla. Als je zoiets maakt knap je vast en zeker er van op. Een beauty. Het is een heel mooi mal die je van Anja kreeg. Ik had ook zoiets, maar waar die is gebleven ?????
    We praten er maar niet over. Fijn weekend en sterkte gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Pouwla! Zo mooi hoe jij de mallen dan weer gebruikt voor een kaart,
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ee schitterend kaartje Pouwla....leuk dat we weer mooie creaties op je blog zien verschijnen....en wat een mooie stans heb gekregen....daar gaat vast nog meer moois van komen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Pouwla het is een prachtige kaart geworden en de omslagdoek is ook heel erg mooi.
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Pouwla
    Je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pouwla, wat een prachtige kaart !
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SCHITTEREND!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Pouwla met schitterende materialen. Die mooie mal van Anja kreeg ik met mijn verjaardag twee weken geleden en dat stempeltje.......staat op het sinterklaaslijstje dus wie weet volgende week?. Bij jou is het een prachtig geheel geworden. Goede inspiratie zeg maar.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh was hij voor Wendy, oke dan mag het wel..LOL..;)
    Deze kaart is ook weer een beauty Pouwla. Wat zit er een lief stempeltje op en wat een bofferd om zo'n mooie mal te krijgen. Het lijkt wel kant. Mooie kleuren heb je gebruikt...genieten dit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Pouwla maar ja....vintage kun je aan jou wel overlaten. Wat een mooie mal is het die je hebt gebruikt....dat is een feestje om daarmee te mogen werken. Leuk je te zien bij de challenge van WLVC, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Pouwla! Prachtige kleuren combinatie heb je gebruikt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Pauwla,bruin met blauw zo mooi bij elkaar klasse hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauwwww wat een prachtige kaart Pouwla

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Pouwla,
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Leuk dat je de mal kreeg en er meteen een kaart mee maakte. Ook de stempel is enig. Echt nostalgisch.
    Ik moet ook maar weer eens en breiwerkje of haakwerkje ter hand nemen. Komt er gewoon niet van. Nu eerst de Sint surprise....
    Groetjes,
    GerJane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart weer Pouwla, die mallen heb je zo mooi gebruikt. Leuk dat deze kaart meedoet bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Pouwla, ik ben heel blij dat Anja jou zo heeft verrast! Dat kwam op een goed moment. En wat heb je er al een prachtige kaart mee gemaakt. Het stempeltje is echt te leuk voor woorden, wat een schatje. Mooi gedaan meis!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Pouwla.
    Heel mooie hoe je de stempel en mallen gecombineerd hebt met de warme kleuren van kraft en blauw.
    En wat heb je een prachtige poncho voor Wendy gemaakt zeg, dat heeft ze inderdaad wel verdiend na zoveel ellende.
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi Pouwla
    wat een prachtige en stijlvolle kaart en je hebt de mallen super mooi gebruikt.
    top meisje en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw! Wat een pracchtige kaart.
    Super!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen