dinsdag 25 november 2014

Goeiemorgen!

Hoi lieve allemaal,

gisteren was ik jarig en ben alweer 49 jaartjes geworden.
Dank je wel iedereen voor de felicitatie's op FB.
Ook wil ik Anita v Merode, Danoesja, Trijntje, Jolanda Wiertz en Cindy
bedanken voor de mooie kaartjes!
Vandaag zal ik ook nog wel kaartjes ontvangen want op
maandag komt er bij ons geen postbode.

Van mijn hubbie en dochter heb ik heerlijke bonbons
gekregen en wat is dat een wonderchocola voor je mood, hihi
Ik voel me al een beetje beter de laatste dagen,
dus het gaat de goeie kant uit.

Jolanda was gister bij mij op visite met Baloe en het
was weer erg gezellig! Dank je wel voor de fijne middag meis!
Wendy kon helaas niet komen vanwege gezondheidsredenen,
maar dat halen we nog wel in! Beterschap meis!

Dan wil ik jullie even een omslagdoek laten zien
wat ik gemaakt heb voor een vriendin.
Het garen had ik op de krea doe gekocht,
die vond ik zoooo mooi!


De foto is een beetje donker, ik had weinig licht.


In het garen zit een glimmertje maar kun je ook niet 
zien op de foto.
Ik hoop dat ze 'm mooi vindt.

Dan ga ik vandaag weer eens een blogrondje maken
want ik heb toch wel heel veel gemist!
Vanavond ook nog visite dus dat wordt weer
een druk dagje.

Fijne dag allemaal!
Liefs Pouwla.

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag Pouwla,je omslagdoek is prachtig geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Pouwla, met je verjaardag én met deze omslagdoek. Als je vriendin hem niet wil hebben...:-)!!! Hij is SCHITTEREND!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pouwla,
    jij ook bedankt voor de gezelligheid en al het lekkers:0)
    in het echt is de omslagdoek nog veel mooier!! prachtig gehaakt!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pouwla, van Harte gefeliciteerd met je verjaardag...ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad. Je omslagdoek is prachtig en schitterende kleuren zo bij elkaar....top meis!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te lezen heb je een gezellige dag gehad.
    Je omslagdoek vind ik prachtig! De keuren zijn echt heel mooi.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pouwla,
    Nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag op naar Sarah nu hè! Sorry maar dit keer moet je het me maar niet kwalijk nemen dat er geen verjaardags kaartje op je deurmat valt....echt tijdgebrek op dit moment, maak het goed met kerst hoor! Prachtig is je omslagdoek geworden, daar is je vriendin vast en zeker heel blij mee! Fijn dat het weer berg opwaards gaat met je! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pouwla
    Gefeliciteerd nog.
    Je omslag doek is geweldig goed gelukt, heel mooi van kleur ook.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Pouwla, hopelijk heb je een fijne dag gehad....
    Wat een geweldig leuke omslagdoek heb je gehaakt....FANTASTISCH!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mog van harte gefeliciteerd Pouwla. Fijn te horen dat je je iets beter voelt. Je omslagdoek is prima. Je bent vermeld in mijn adreslijst vanaf dit moment. Volgende keer beter. En dat op alle fronten. En .....blijven lachen he? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie omslagdoek....leuk om te maken hè. Ik vind het heel ontspannend tussendoor. Ik hoop dat je mijn kaartje nog hebt ontvangen??? Ik was je niet vergeten hoor.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Pouwla
    nog van harte gefeliciteerd meisje en ik ben je helemaal vergeten een kaart te sturen.
    wat heb je een prachtige omslagdoek gemaakt, een knap staaltje werk, want ik heb dit niet in mijn vingertjes.
    fijne week meisje en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Pouwla, wat heb je een prachtige omslagdoek gemaakt. Fijn dat het zo langzamerhand wat beter met je gaat. Ik hoop dat je mog een gezellige avond hebt gehad. Het ga je goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat de kaart goed is aangekomen.
    De omslagdoek die je gemaakt hebt is prachtig, die vriendin boft maar met jou.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Pouwla en wat fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat. Gááf die omslagdoek, prachtige kleuren en gaaf model. Als je vriendin hem niet leuk vindt wil ik je mijn adres wel geven hoor..LOL..Geniet nog van je bonbonnetjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze vindt 'm niet zomaar mooi maar heeeeel erg mooi!!! Wat ben ik toch een bofkont....dankjewel lieve Pouwla! Ik show het aan iedereen die binnenkomt hahaha! Zo ontzettend lief van je en werkelijk prachtig gemaakt.
    Het was echt jammer dat ik niet naar je toe kon komen.....dat ziekenhuisgedoe ook..... We gaan de gezelligheid gauw inhalen!
    Dikke knuf, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen