zaterdag 1 maart 2014

Challenge #5 bij ons borduurkaartenblog.

Hoi blogvriendinnetjes,

vandaag start alweer challenge #5 bij

En wat voor een!
De enige echte Sjaak van Went heeft speciaal voor ons blog
een patroon gemaakt! Hoe gaaf is dat!
En daar zijn we natuurlijk best trots op.

Dit is mijn voorbeeldkaartje.

 Mooi patroon hé.
Als je met deze challenge mee wil doen kun
je het patroon even opvragen bij Cindy.

Ook mijn DT maatjes hebben weer leuke voorbeelden
gemaakt en die kun je HIER vinden.
Er is weer een hele mooie prijs mee te winnen, dus ik zou
zeggen haal je naald en draad tevoorschijn en borduur
lekker met ons mee!
Heel veel succes allemaal!

Liefs Pouwla.

23 opmerkingen:

  1. Hoi Pouwla
    wat een prachtig kaartje heb je gemaakt
    Leuk ook de kleurtjes die je hebt gebruikt
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi en lief kaartje Pouwla
    prachtig die kleuren

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Pouwla
    Het is weer een beauty en zo mooi geborduurd, schitterende kleurtjes en mooi afgewerkt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart is dit ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit prachtige gemaakt, alles past zo mooi bij elkaar en de kleuren zijn heel erg mooi.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Pouwla. En Sjaak van Went had vroeger ook altijd mijn voorkeur. Maar helaas .... gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is schitterend Pouwla, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Pouwla. Je kaart is erg mooi geworden. leuk plaatje mooie kleuren combi en leuk afgewerkt. Heb je de mal al kunnen vinden? Ik heb de mal maar ik wil de mal niet kwijt. Is de mal niet meer te koop IK heb wel iemand met een webshop die de mal vast nog wel heeft. Als je interesse hebt dan hoor ik het wel van je. Ps mijn kaart komt morgen op mijn blog. Ik had vandaag een andere kaart. Groeten Trijntje ,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Pouwla,
    Op het blog zag ik al die prachtige kaarten met het prachtige patroon van Sjaak, deze is wel supermooi..jouw kaartje is schattig, mooi met de vlinders en het kantje aan de zijkant,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is schitterend geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan in die pastel tinten Pouwla, zoals altijd
    ziet het er heel verzorgd uit!!
    Fijn weekend en ik ga voor je stansen hoor!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan hoor Pouwla...mooi van kleur en prachtig afgewerkt.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Pouwla, lief plaatje en zo mooi geborduurd.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow, wat een prachtig borduurwerk Pouwla en het kaartje is zo lief.
    fijne zondag en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart. Heel schattig en wat een prachtig borduurwerk. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje Pouwla.
    Heel mooi gemaakt.
    Ik vind het plaatje erg lief.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele schattige kaart met het speciale patroon. Leuk!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig geworden met dit patroon Pouwla.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zelfs al regent het buiten,als je dit kaartje ziet schijnt de zon vanzelf een beetje binnen. Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een liefie Pouwla! Lekker frisse kleurtjes :-D
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een schat van een kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen