maandag 2 augustus 2021

Mistakes are...

 Hallo allemaal,


vandaag een pagina gemaakt voor in m'n journal.




Voor deze pagina gebruikte ik een stempel van Altenew.

Deze heb ik een paar keer gemaskerd.

Ik heb ze ingekleurd met copics.

BG70-72-75-78. YG91-93-95-97. BG90-Y17-13.

Blaadjes G82- E42-43-44.

Schaduw W0 t/m W5.

Geblend met oxide pumice stone.

Hier en daar nog wat gestempeld..

De tekst is van Katzelkraft.

Dan wens ik jullie nog een fijne dag, en graag tot mijn 

volgende post.


Lieve groetjes Pouwla.

5 opmerkingen:

  1. Een hele mooie pagina is het geworden Pouwla. Mooie kleuren heb je gekozen en die tekst is o zo waar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat prachtig weer! Zo mooi gekleurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo deze is ook al zo mooi ....maskeren ga ik nogal eens de mist mee in hihihi

    BeantwoordenVerwijderen