vrijdag 16 juli 2021

There is....

 Hoi allemaal,

vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de mooie

bloemenstempel van My Favorite Things.



Het idee van het gebruik van de 2 mallen voor de basis

is van Lydia van de Wijngaard.

Maar ik vond dit zo leuk bedacht dat ik dit ook wilde gebruiken 

voor mijn kaart.

De ronde circel is van MD LR0648 en de basis is een plannermal van SL.349. 

Het papier is uit een blokje van de nieuwe lijn van JMA. JMANApp01.

De bloemen zijn van MFT Floral Focus.

Deze heb ik ingekleurd met inktense potloden van Derwent.

1800-0240-1540-1320 en 1710.

Het leuke engeltje heb ik uit een knipvel van flower fairy's geknipt

en verhoogd opgeplakt. StappFF18.

De tekststempel is van kaiserkraft.


Dan wens ik jullie een fijne avond, en graag tot de volgende keer!

Lieve groetjes Pouwla.


3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Pouwla. Fijn dat je laat zien wat je allemaal hebt gebruikt.
    Groetjes,

    Liz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow…dit is schitterend gedaan Pouwla echt een lust voor het oog en prachtig uitgeknipt ook nog!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. akbet25 เว็บพนันบอลออนไลน์ ที่ดีที่สุดในไทย สมัครกับเว็บตรงไม่ผ่านเอเย่นต์ สมัครง่าย ได้เงินจริง slot pg ฝาก-ถอน ออโต้ 30 วิ บริการตลอด 24 ชั่วโมง

    BeantwoordenVerwijderen