zaterdag 9 maart 2019

Vintage...

Hallo allemaal,

vandaag even een vintage kaartje om jullie te laten zien. 
Ook vintage kaartjes maak ik nog steeds erg graag!


Het plaatje is van lapland.
De mooie dhalia is van Noor & Zo, en die kun je 
hier vinden als je op het plaatje klikt.

https://www.noorenzo.com/a-54229871/summer-lovin/6002-1235-summer-lovin-dahlia/
 


Ook de libelle is van Noor en die kun je hier vinden,
als je op het plaatje klikt.

https://www.noorenzo.com/a-46517204/one-of-a-kind/6002-0700-one-of-a-kind-lente/

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje geïnspireert
heb met deze kaart...
Dan wens ik jullie nog een heel fijn weekend en graag
tot mijn volgende post!

Liefs Pouwla.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Pouwla,
    het is een heel mooi kaartje. Lief plaatje en die ronde stans erachter is prachtig! Leuk om verschillende stijlen op je blog te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent echt weer terug van weg geweest Pouwla en wat een productie hier!!!
    En je verschillende stijlen nog bekend, maar dat maakt het ook juist zo leuk die afwisseling!
    Je kaart is prachtig en de bloem waanzinnig mooi met een prachtig bling bling hart!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen