woensdag 25 september 2013

ff aan de haak!

Hoi Blogvriendinnetjes,

nu het 's morgens en 's avonds weer wat frisser
wordt ben ik even aan de haak geslagen.
De sjaal van m'n dochter had z'n beste tijd gehad,
dus heb ik even een nieuwe voor haar gehaakt.


En het ging zo vlot dat ik er ook maar een
voor mezelf aan 't haken ben, hihi.
Heerlijk, 's avonds op de de bank bij
de tv,  bakkie koffie, verstand op nul en haken maar.
Als die klaar is laat ik 'm ook even zien.

Dan ben ik ook nog aan 't schilderen binnen, en de 
kasten opgeruimd, enfin alles tegelijk!
 

Ik ben benieuwd wat jullie van de sjaal vinden.

Liefs Pouwla.

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sjaal, erg leuk met verschillende kleuren.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenavond Terug van weggeweest om de nodige vitamie V op te doen en nu ff een rondje bloggen...kijken wat ik allemaal heb gemist!! wauwwww wat een mooie creaties heb je de afgelopen tijd gemaakt en deze sjaal is ook super gehaakt!

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pouwla,
    wat ben je toch weer lekker druk, gelukkig heb je dan een rustpunt, als je lekker zit te haken, hele mooie sjaal, leuke kleuren, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pouwla, de sjaal ziet er super mooi uit, en hij lijkt me ook lekker warm.........daar zal je dochter vast heel blij mee zijn :)

    Liefs Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Pouwla, dat ziet er supergaaf uit! Ik kan niet haken, ik vind het een kunstwerk! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat heerlijk, lekker warm en gezellig op de bank! Je dochter boft maar!! Moet toch ook eens op nieuw oppakken. Tja wil zoveel. Ben benieuwd naar de jouwe! Haak ze!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Pouwla
    Heerlijk aan de haak!! Dit is zo'n ronde col sjaal denk ik zo te zien, dat is heel handig in gebruik, heel mooi!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat een heerlijke sjaal!!! Ziet er super uit!!!! En heerlijk zo'n najaars-opruim-woede! Ben ik tussendoor ook al aan begonnen ;-) Bij mij zijn het dit jaar de pennen die uit de kast moesten komen. Mijn zoontje leert breien op school, dus ben ik een trui voor hem aan het breien. Zitten we gezellig samen op de bank met een kopje thee, LOL

    Fijne avond!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige sjaal zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enige sjaal. Leuke kleuren ook.
    Zou haast vragen, haak je ook op bestelling ( geintje)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke sjaal lijkt me dat. Prachtige kleuren ook, ben heel benieuwd hoe die van jou er uit gaat zien dus.......doorhakennnnnnn :-D

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Pouwla,

    Ik ben je tegengekomen op Rosina's blog en ben gelijk volger van je geworden. Je maakt prachtige creaties zoals deze leuke sjaal....maar ook hele mooie kaarten.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze gehaakte sjaal ziet er wel heel mooi uit, lekker soepel zo te zien! En prachtige kleuren Pouwla, ik ben nieuwsgierig naar de volgende!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig je sjaal voor je dochter....ja dat kan je dan lekker mee op de bank....die handjes mogen niet stilzitten hé...hahaha
    succes met het opruimvirus...
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig, wat een mooie sjaal is dit, ik vind de kleurencombinatie ook prachtig,. Heerlijk om zo weer van alles onder handen te nemen, lekker achter de tv met iets op je schoot om te doen, fijn toch?
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig hoor en lekker warm straks als het weer kouder wordt

    Groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je sjaal ziet er schitterend uit hoor net als je kaart van hieronder, bezige bij!! Hahah!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen