zondag 17 maart 2013

En nog een.

Hoi blogvriendinnetjes,

hé hé, ik zie hier in het zuiden het zonnetje schijnen!
Daar knapt een mens toch van op hé.

Dank jullie wel voor de leuke reactie's op mijn vorige kaartje!
Het modelletje van de kaart is ook heel leuk om te maken.
Daarom heb ik er nog maar een gemaakt, maar ietsje anders.


Bij dit kaartje heb ik er een rond kadertje opgemaakt.
Het basis patroontje van de kaart is van Anja van Laar.
Het plaatje is van Yvonne creations.

Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
O ja, jullie zullen wel gemerkt hebben dat mijn blog
er af en toe een beetje raar uitziet, maar ik ben aan ,t proberen
het een beetje te veranderen.
Komt goed, hihi.

Fijne zonnige zondag allemaal!

Lieve groetjes Pouwla.

25 opmerkingen:

  1. Hoi Pouwla,
    Wat een schitterend en romantisch kaartje! Helemaal toppie.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Pouwla
    Je hebt een geweldig mooi kaartje gemaakt
    En ik ben ook blij dat ik de zon zie schijnen.
    Een fijne zondag
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Pouwla
    Je kaart vind ik mooi.En ja iderdaad heb ik gemerkt dat je met je blog bezig bent ,en wat vind ik het mooi worden na mijn idee iets wat bij je past.
    Ook ik heb het geprobeerd maar had het zo door mekaar gegooid dat het niet meer goed kwam dus ik laat het maar zo.
    succes hoor en ja ik houw het in de gaten hoe mooi het word hier
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuur een beetje zon naar het Westen ? Hier is het nog grijs ;-(.
    Je kaartje is weer prachtig. Heel sjiek zo met dit modelletje.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, hier in het westen echt grauw saai weer hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie romantische kaart! het model is zo leuk! Nog gefeliciteerd met het winnen van de lotv stempels, je boft! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Pouwla,
    Ook deze is weer schattig, heel mooi model..en hier in het Noorden, regen..regen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Pouwla

    Ze zijn allebei snoepjes. Leuk dat je met dezelfde stans twee zo verschillende kaarten laat zien.
    Hoera de zon schijnt en uit de wind kun je de tuin in.
    Nog een fijne zondag.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt hoor. Helaas hier geen zonnetje
    Fijne zondag.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje heel gaaf model! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Pouwla,ik vind dit een prachtige kaart, met een mooi model, de strik met de hartjes staat er zo schattig bij, ook ben ik benieuwd hoe je blog eruit gaat zien, ik hou het in de gaten.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook schitterend Pouwla wat een lief plaatje heb je gebruikt
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier helaas somber en troosteloos buiten, maar wat fijn dat in het zuiden het zonnetje schijnt. Ik vind je kaart weer een beauty geworden, ziet er weer helemaal tiptop uit Pouwla.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het modelletje is echt leuk, en jij hebt hier ook
    weer een hele mooie versie mee gemaakt, echt super,
    ook met die zachte kleuren ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog :)
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit weer een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk model! Het is een prachtige kaart geworden.....

    Fijne avond nog...

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit zijn weer hele mooie kaartjes geworden ,prachtig gemaakt en het modelletje is leuk. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is ook een prachtig kaartje, leuk plaatje zeg!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vind je laatste kaartjes weer super mooi en wat een leuke mal heb je gebruikt.
    heel mooi uitgevoerd alles.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super mooie kaart zeg, leuk plaatje ook liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou deze ziet er ook al weer zooooo gaaf uit zeg Pouwla!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze is ook al zo supers!!! Heel mooi! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen