donderdag 13 december 2012

Kerst in warm grijs!

Hoi Blogvriendinnen,

het afdrukje op dit kaartje had ik al de hele week al
klaar liggen om er een kaartje mee te maken, maar ik kwam
er maar niet aan toe. De kerstboom aangekleed en sfeerhoekjes in huis
gemaakt. Maar vanmiddag alles laten vallen, ja, niet de kerstballen hé, hihi,
en eerst dit kaartje gemaakt.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met de spectrum noir markers,
en ik heb maar 6 kleuren warm grey's gebruikt.
Zo leuk om te doen!
De kleurnummers zijn: BG 1-2-4 en de donkere tinten zijn BG 6-8-10.
Verder heb ik het kaartje heel simpel gehouden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen
aan de challenge bij:
http://crealing.blogspot.nl/
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.nl/ 

Ik ben benieuwd wat jullie weer van mijn kaartje vinden!

Beetje vroeg nog maar alvast een fijn 
weekend gewenst allemaal!

Lieve groetjes

Pouwla.

27 opmerkingen:

  1. Eren hele mooi kaart Pouwla. Leuk het achtergrond in combinatie met de ingekleurde stempelafdruk. Hele mooie kleuren heb je gekozen. De details zijn enig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap gedaan met die grijs tinten, het is heel erg mooi geworden.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowww wat heb je dit mooi gedaan Pouwla
    schitterend die overloop van grijstinten

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt Pouwla, mooi zo de grijstinten. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super kaart zeg, en wat mooooooiii met die grijskleuren,
    wowww ziet er echt te gek uit !

    Gezellige dagen, grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart en zo mooi gekleurd. Ik vind dat altijd moeilijk hoor in dezelfde tinten maar die van jou is schitterend! Prachtig Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart, Pouwla! Leuk dat je weer met ons mee doet.
    Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart en wat een mooie effect heeft het inkleuren met grijs! Leuk met alle sneeuwvlokken en een mooie tekst stempel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig effect geeft dat het grijs ingekleurde stempeltje en dan het mooie rode erom heen, ik vind het een plaatje geworden Pouwla, echt prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een warme kerstkaart. Inderdaad een schitterend effect in grijs ingekleurd met een rode kaart eromheen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kerstkaart Pouwla, wat heb je moooooooooooi gekleurd, ik ben er weg van de kleuren zijn schitterend.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super is ie geworden zo zeg, dat lijkt me een hele uitdaging! Over uitdaging gesproken, dankjewel dat je meedoet aan de challenge bij DMCC, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk gedaan, zo in één kleur.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Pouwla,
    Ik vindt hem echt geweldig

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuk kaartje weer, dat is zo'n schattig stempeltje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterend gedaan ,erg leuk zo
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Pouwla

    Weer een prachtige creatie!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. fabulous card love the mono tones, its gorgeous.

    Thank you for joining us girlies over at Midweek Magnolia's, hope you will join us again hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A stunning card Pouwla, love the charcoal grey colouring of this sweet image and the contrast of the red. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat mooi en apart gedaan Pouwla,dat plaatje in die grijstinten,omlijst door dat rood,heel mooi bedacht en uitgevoerd!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik blijf in herhaling vallen, maar dat doe ik graag.... Ook dit is weer super mooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Morning sweetie, this is just gorgeous :0))) Huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen