donderdag 23 augustus 2012

Knusse kerst.

Hoi allemaal,

vandaag heb ik nog een kerstkaartje afgemaakt.
Deze lag al een tijdje maar ik had nog niet de puf
gehad om 'm af te maken.


Ik heb bij deze kaart gebruik gemaakt van de mooie
nieuwe malletjes van MD.
Ontworpen door Petra van Dam.
Prachtig zijn ze!
Ook heb ik veel glimmerstickels gebruikt,
maar dat zie je niet op de foto wat ik best jammer vindt!

Maar goed, ik ben benieuwd wat jullie weer
van mijn kaartje vinden.

Fijne avond allemaal en tot mijn volgende post.

Lieve groetjes 
Pouwla.

21 opmerkingen:

  1. Hallo Pouwla,

    Wat heb je een leuk kerstkaartje gemaakt en ja..die mallen ..wat zijn ze schitterend..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In één woord schitterend,en dat je geen puf had Pouwla ,meisje dan was je niet de enigste,ik ben blij dat het niet meer zo warm is,
    Je hebt een beauty gemaakt
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat een dotje zeg! Ik ben blij dat je hem alsnog hebt afgemaakt! Hij is werkelijk weer keigaaf. Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer zo'n prachtige kaart. Erg mooi en prachtige details.Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een plaatje.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer supergaaf. Wat maak je toch mooie dingen!
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Pouwla wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt, ik vind hem super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldige kaart
    Ik geloof ik moet langszaam aan ook eens aan
    de kerstkaartjes beginnen.

    groetjes en alvast een prettig weekend
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pouwla. Wat heb je een super snoezige kaart gemaakt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart Pouwla !!
    Hoe heb je die tekst Knusse kerst gemaakt ? Het lijkt wel of het er op ligt, heel mooi.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjan,
      de tekst is een stempel van MD van vorig jaar. En ik heb met een witte verfpen puntjes erop gezet.
      Groetjes Pouwla.

      Verwijderen
  11. Wat een prachtige kerstkaart! De mal is echt heel erg mooi.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat een geweldige kerstkaart Pouwla! die nieuwe mallen zijn idd heel mooi! verheug me al op morgen:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww Pouwla
    wat een schitterend kaartje!!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super mooie kaart!! Prachtig gemaakt met mooie mallen en leuk idee met het kantje aan de zijkanten! groetjes en een fijn weekend, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kerstkaartje!!! Dat zijn zeker mooie mallen zeg, prachtig!! Fijn weekend

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wowww Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous and so sweet card,stunning work.:)

    Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauww zeg wat is die super gaaff geworden...
    ik zie dat ik een paar berichtjes achter loop door prive omstandigheden kon ik helaas niet eerder langs komen...sorry

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik al weer 2 kaarten gemist had bij je, ze zijn alle twee zo prachtig, de mallen zijn idd heel erg mooi, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen