vrijdag 19 april 2019

Goal!

Hoi allemaal,

het heeft ff geduurd maar vandaag eer een kaartje van mij!

Mijn gast designerschap bij Noor & Zo zit er weer op, en
ik heb het superleuk gevonden!

Maar ik liep een beetje achter in de tuin dus daar
heb ik mij de afgelopen weken mee bezig gehouden.
En nu genieten want het is me toch mooi weer!!

Maar goed...hier m'n kaartje van vandaag....


Dit stempeltje van LOTV kwam ik in mijn stempeldoos tegen,
en ik heb hem ingekleurd met promarkers.

Ik vond m wel leuk voor een jongetje die van voetbal houdt...

Het doel heb ik gemaakt van een sate stokje die ik heb geverfd met
acrylverf. Het DP papier is al heeeeel oud en is van Marianne Design.
De mooie grasrand is van Noor, en de voetballetjes heb ik uit
lint geknipt wat ik nog had.
De boom is van Joy.

Dan wil ik jullie hele fijne paasdagen wensen,
en graag tot mijn volgende post!

Liefs Pouwla.



1 opmerking: