woensdag 30 januari 2019

Voorjaar...

Hallo allemaal,

wat een leuke en lieve reactie's op mijn vorige berichtje, heel leuk om te lezen
dat jullie me niet vergeten zijn!

Vandaag sneeuwt het hier in Limburg dus dacht ik laat ik maar een voorjaarskaartje maken.


Ik heb de leuke mallen van Anja van Laar gebruikt.Weer wat leuke veertjes onder de bloem
en glitter op kraft geeft ook een leuk effect.

Bij Noor design is een leuke challenge aan de gang. Iedere week kun je een kaartje plaatsen
volgens een thema, en dan 52 weken lang.
We zitten nu in 5 maar je kunt gewoon aanschuiven als je wilt. Deze kaart heb ik voor week 5
ingeleverd en het thema van deze week is Love story


Dan wens ik jullie een fijne avond en tot mijn volgende post!

Liefs Pouwla.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Pouwla,
    leuk dat je weer terug bent, je hebt 2 hele mooie kaarten gemaakt,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn weer 2 hele mooie kaarten geworden Pouwla. Je bent het nog niet verleerd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen