zaterdag 8 april 2017

zelfde mal twee verschillende kaarten.

Hallo lieve allemaal,

weer twee kaartjes gemaakt!  De ronde mal is van Marieke Design en heb ik
op twee verschillende manieren gebruikt.

 Pluk de dag!     



Zoals beloofd wil ik jullie ook m'n afgemakte borduurlap laten zien. Deze is van RPW 2016.
Was heel leuk om te doen!

Ik moet er nog wel ff wat zwaars aan hangen want aan de linkerkant bobbelt die een beetje, maar dat komt wel goed hihi.

Dan wens ik jullie een heel fijn weekend en geniet morgen van het zonnetje! Ik ga weer aan de slag in de tuin want dat moet ook weer gebeuren.

Liefs Pouwla.

21 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie kaarten. Vooral de eerste vind ik prachtig. Leuk om te zien hoe verschillend je de mal hebt gebruikt.
    Mooie borduurlap. Daar zitten heel wat uurtjes in denk ik.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten heb je gemaakt met de mooie mal! Ook de borduur klus is prachtig hoor...respect voor je geduld!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Pouwla....erg leuk om een blogbericht bij je te zien! Gaaf om te zien hoe de mal verschillend is gebruikt geeft een heel ander effect en ze zijn allebei hartstikke mooi! Je borduurwerk is ook een hele klus geweest zeg! Heerlijk hè dit weer dat wordt heel erg genieten morgen!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zijn je kaarten Pouwla om van je prachtige erklap maar te zwijgen, je bent een druk baasje, als je eens op mijn blog kijkt een aantal weekjes terug heb ik mijn geborduurde Afghan laten zien, dat was ook een klus hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had je lap gezien Corrie, hij is werkelijk prachtig geworden!

      Verwijderen
  5. Wat leuk om twee kaarten te zien met dezelfde mal. Zo anders zijn ze. Heel mooi allebei.En je borduurlap! Lijst je hem niet in?? Hij is prachtig.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerjanne, dank voor je berichtje. Nee deze hangt aan twee houtjes. Sommige laat ik wel inlijsten maar niet allemaal want dat is best prijzig! En sommige bewaar ik in een grote map.

      Verwijderen
  6. Hoi Pouwla. Wat een prachtige kaarten heb je met deze mal gemaakt. Leuk om. Er dan verschillende kaarten mee te maken. Erg Leuk! Fijn dat je weer wat zin in de kaarten krijgt. Want ik vind ze altijd erg mooi gemaskt. Je meeklap wat een werk .... maar het resultaat mag er zijn. Inderdaad kostbaar om iets in te katen lijsten.... het lukt je vast om de lap mooi recht te laten hangen. Veel succes in de tuin. Het is heerlijk. Geniet ervan. Geoeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Trijntje voor je leuke reactie! Ik ga zeker genieten ven het mooie weer! Liefs Pouwla

      Verwijderen

  7. Thank you for sharing valuable information.(Good Man)

    SCR888

    ACE333

    SCR888th

    Register


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Game of the year, playing the most fun online games We enjoy the 918kiss online slot game. Shoot fish online.Bacarrat online. Sic-bo online. Poker online . Thanks for the space That let us introduce the game to your blog Thanks again

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Online slot games that are highly popular now. We come to introduce you to Slotciti. It's a game that is easy to play. Real money With a variety of games and international standards Making it highly secure and confident There are many games to choose from.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These are pieces of very useful information that will be great use for me in future. We love visiting in your blog.How to Change Your Name in Roblox

    BeantwoordenVerwijderen
  11. even professionals. I thank you to help making people more aware of possible issues..
    หวยชุดลาว

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts and I will be waiting for your further post thank you once again. Nice article and pleasant arguments commented here, I am genuinely enjoying by these. How to connect your phone to an Xbox

    BeantwoordenVerwijderen