vrijdag 16 oktober 2015

geborduurd kaartje

Hoi allemaal,

hier ben ik weer eens!

Afgelopen week was mijn dinnetje Jolanda
jarig en ik had dit kaartje voor haar gemaakt.
Het is onder uit m'n tenen moeten komen,
want ik had toch al een hele tijd geen kaartje meer gemaakt!




Ik heb mallen gebruikt van Petra van Dam, en van MD.
De letter J heb ik geborduurd.
Het was toch wel heel leuk om weer eens een
kaart te maken! Wie weet volgen er nog meer,
want de kerst is ook alweer in aantocht.
Jolanda vond de kaart leuk en we hebben een
hele gezellige middag gehad!

Verder ben ik nog steeds verwoed bezig met borduren.
Ik ben ook begonnen met een pronkrol.
t.z.t.laat ik jullie hier ook wat van zien zodra ik een stuk verder ben.

Dan wens ik jullie een fijn weekend en graag tot
mijn volgende post!

Liefs Pouwla.

10 opmerkingen:

  1. Wow Pouwla...wat een beauty!
    Schitterend kunstwerkje.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer iets van je te zien Pouwla. Je bent gelijk met een pronkstuk. Geweldig mooi geworden. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Pouwla. Wat heb je de geborduurde J er mooi in verwerkt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt Pouwla!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach arme tenen Pouwla...hihi...je bent het écht niet verleerd hoor, het is een beauty en leuk dat je ook je hobby borduren erbij betrokken hebt. Zo'n kaart zou ik dus m'n hele leven bewaren hè...móói...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een BEAUTY van een kaartje Pouwla....zo mooi e fijntje die geborduurde monogram...en daarbij die prachtige accentjes een geweldig kaartje...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Pouwla
    Schitterend is je kaart en die geborduurde letter is echt zooooo mooi, je hebt ook prachtige mallen gebruikt.
    Een heel fijn weekend.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Pouwla, heel gaaf kaartje! Zo persoonlijk gemaakt. Je kunt zien dat je er veel aandacht voor had en het met zorg en liefde gemaakt hebt.
    Zal Jolanda mooi gevonden hebben.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En of ik 'm mooi vond!! het is een pronkstuk Pouwla, heel mooi gemaakt! Deze blijft voorlopig nog op mijn kast staan:0) tot gauw!
    grtz Jolan

    BeantwoordenVerwijderen