zaterdag 27 september 2014

Eerste deel RPW is klaar!

Hoi lieve allemaal,
 
ik heb al een tijdje niets geplaatst, want druk druk.
 
Het eerste deel van mijn randje per week is af!
 


 
Met het tweede deel ben ik nog bezig.
Ik had eerst 2 meter stof maar vond hem toch errugg lang
worden dus heb ik de lap in tweeën geknipt!
 
Dan heb ik nog wat minder leuk nieuws!
 
Ik ben gestopt met al mijn DT werk bij WLVC en ons borduurkaartenbog!
De laatste tijd, en dat zullen jullie ook wel gemerkt hebben, ben ik meer
aan 't borduren dan aan 't kaarten maken.
Ik ga ook naar een borduurcafe in Roermond en dat vind ik
ook erg leuk!
Natuurlijk blijf ik ook kaarten maken en zal die ook hier laten zien maar
af en toe komt er ook een borduur of breisel tussendoor.
Ja, en soms moet je dan keuzes maken.
Ik heb er lang over nagedacht en was niet echt makkelijk.
Maar ik wil deze winter toch wat borduurwerken maken.
Ik zal mijn DT maatjes zeker missen, maar wie weet als ik in
wat rustiger vaarwater zit......
Het heeft één voordeel... nu kan ik ook aan de challenges meedoen, hihi.
 
Wel hoop ik dat jullie mijn bloggie blijven volgen!
 
Onze verbouwing is bijna klaar, fotootjes volgen nog...
 
Nu is het nog prachtig weer en ben ik dus ook veel in de tuin
bezig. Moeten we nog ff van genieten hé!
 
Ik kom vanavond of morgenvroeg nog ff langs
op jullie bloggie's want dat schiet er de laatste tijd ook
bij in. Sorry daarvoor!
 
Heel fijn weekend allemaal!
 
Liefs Pouwla.
 
 

16 opmerkingen:

  1. Wat nu Pouwla??? daar hoor ik erg van op! Maar ja wat niet gaat, dat gaat nie hè!! En dan is het w.s tijd voor andere dingen zoals je aangeef! En natuurlijk blijven we je volgen, nu ben ik niet zo van de borduur, alhoewel ik zo'n lap met verschillende borduursteken nu weer wel heel leuk vind!!! wat een werk zeg...iedere week een randje is dan wel weer een grappig idee!
    Leuk weer eens bij je te zijn geweest en tot de volgende keer!
    Geniet van het mooie weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Pouwla
    Dat borduurwerk ziet er prachtig uit, het is ook heel leuk om te doen,
    Natuurlijk blijf ik je gewoon volgen hoor.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pouwla. Jammer dat je geen dt-lid meer bent van de wlv en ons borduurkaartenblog. We zullende missen. Maar hopelijk kunnen we van je andere creatieve uitspattingen genieten. Ik blijf je zeker volgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Pouwla
    Wij gaan je enorm missen in ons team bij het borduurkaartenblog meis maar soms moet je keuzes maken en doen waar je je het beste bij voelt.
    Dit is wel een enorm prachtig borduurwerk, echt heeeel mooi.
    Heel veel borduurplezier en ik ben heel benieuwd wat wij allemaal te zien krijgen van je.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jammer dat je gaat stoppen maar zoals je zegt dan kun je zelf ook weer eens aan challenges meedoen is ook leuk, ik geniet altijd van de mooie dingen die je altijd maakt dus ik blijf je zeker volgen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pouwla,
    Ik hoop dat je berusting vind in je keuze om te stoppen als DT. Dit borduurwerk ziet er prachtig uit. Het is goed om soms even voor jezelf te kiezen en iets te doen wat ontspanning geeft.
    Geniet ervan, en ik blijf je echt wel volgen hoor !

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Hoi Pouwla,

    Ik kan je keuze goed begrijpen hoor, jammer, maar idd alles bestaat
    uit keuzes maken, en borduren is ook een passie voor jou, en als ik
    zie wat je allemaal maakt kan ik alleen maar zeggen, petje af ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Pouwla
    Ik ge je zo missen , geloof dat maar van mij.
    Soms moet je keuzes maken in het leven, dat je hart nu bij het borduren ligt is toch helemaal geweldig.
    Je borduurwerk is schitterend, ik weet dat daar héél veel tijd in gaat zitten, Ik hoop dat je mijn bloggie ook niet vergeet.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtig borduurwerk geworden Pouwla....en jammer dat je al DT ermee stopt...je inspiratiekaartjes waren altijd SUPER....Ik kom zeker terug om naar je creatieve uitspattingen te komen kijken.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er prachtig uit
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Pouwla. Ja en het is niet anders. Je hebt maar 1 paar handen. En al wil je hoofd meer, Je moet toch keuzes maken. En als jij dit leuker vind dan DT lid, moet je dit doen, want je weet het leven is nooi lang genoeg om alles te doen.
    Veel sterkte met je besluit. En al reageer ik weinig (mag niet) ik volg je toch wel hoor.
    gr leny Geniet ook van het lekkere weer. Gistern 30 km gefietst, Lekker aan de Waterweg gezeten met Wim en straks ook nog een rondje. We zien wel waarheen. Zal wel Middendelfland zijn. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Pouwla,
    je mag en moet gewoon doen, wat je het liefste doet en zo DT vraagt toch veel tijd..blijf maar lekker borduren, deze lap is super..ik blijf je natuurlijk volgen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een werk heb je in deze borduurlap gestoken en wat ziet het er mooi uit!
    Inderdaad jammer dat je stopt met het DT werk, zal mijn WLVC-zussie in dat opzicht missen hoor maar verstandig dat je voor jezelf kiest. We komen elkaar zeker nog vaak tegen in blogland en misschien ook nog wel eens op een beurs.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwwwwww Pouwla dit is wel even super mooi gemaakt meis.! Gaaf. Jammer dat je stopt met je DT werk. . Succes verder en ik blijf langskomen bij je.
    lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Pouwla, ook gestopt bij WLVC?? Groot gelijk om voor datgene te kiezen wat je het liefst doet en kaartjes zul je zeker nog wel gaan maken maar dan lekker voor jezelf en zonder tijdsdruk, 'k snap het helemaal!
    Je borduurwerk is erg mooi, wat een geduldwerk is dat!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Pouwla,
    wat een leuk project een randje per week! Het doet me denken aan mijn ouder handwerkjuf van de basisschool, Jufrrouw Ferwerda. Ze zal wel niet meer leven, maar bij haar moesten we ook allerlei leuke randjes borduren. En ja morgen nog genieten in de tuin....GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen