maandag 25 maart 2013

Bildmalarna.

Hoi blogvriendinnetjes,

afgelopen zaterdag ben ik naar de beurs geweest met
mijn vriendinnetje Jolanda en het was weer supers!
We hebben veel leuke spulletjes gekocht dus kunnen we weer
een hele tijd vooruit.
Ik was nog niet helemaal beter, maar ja om nou de beurs te
laten schieten.....echt niet!!!

Nu gaat het weer wat beter en heb ik vandaag dit kaartje
gemaakt.


Ik heb een nieuw afdrukje gebruikt van Bildmalarna,
en ik heb haar ingekleurd met Distress en H2O.
Ook heb ik een nieuw stansje van een hekje gebruikt,
en deze is van memorybox.
Verder nog een MS pons, kant, lint, en plakparels.
Rondom heb ik de randjes met de hand genaaid.

Dan heb ik nog een nieuwtje!

Plony heeft een nieuwe vintageblog opgestart!
En ze heeft mij gevraagd om in het team te komen!
Nou, daar hoefde ik natuurlijk niet over na te denken en
heb ook meteen ja gezegd!
Hoe leuk is dit!
Vind je het zelf nou ook leuk om vintage kaarten 
te maken kom dan eens even kijken en doe gezellig met ons mee!


Ik ben benieuwd wat jullie weer van mijn kaartje vinden.

Lieve groetjes Pouwla.

22 opmerkingen:

  1. Hoi Pouwla,
    Komen we elkaar toch weer tegen, wat leuk dat je in het DT komt van We love Vintage, zo'n Challengeblog misten we nog...ben benieuwd naar je mooie creaties..deze is ook weer schattig, lief stempeltje en..een heel mooi geheel...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pouwla , wat gaaf dat je in het nieuwe DT zit bij Plony .... gefeliciteerd !! Enne , ik ga zeker meedoen hoor met jullie challenges ! Leuk om te lezen dat jullie een geslaagde beursdag hebben gehad. Je kaartje vind ik super mooi. Wat een lieve stempel is dit en mooi ingekleurd. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd Pouwla met je plaats in het DT team van Plony wat leuk....
    Je kaartje is beeldschoon geworden.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pouwla, gefeliciteerd met je dt schap bij Plony. Wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt en zeker een hele leuk stempel. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Pouwla,allereerst gefeliciteerd met je dt bij het nieuwe blog,ik ga jullie zeker volgen en misschien eens meedoen.Je kaart is heel lief,ik heb op de beurs ook twee van deze meisjes gekocht en ik zal proberen om ze net zo mooi in te kleuren als jij doet,complimentjes hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je nieuwe job. en wat een super kaart

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig voel je je alweer iets beter, je kaart is
    iig echt super mooi !
    Fijn dat het op de beurs zo leuk was, ben benieuwd
    naar je creaties met je nieuwe aanwinsten.
    Gefeliciteerd dat je in het team zit op dat nieuwe
    blog, ik ga eens een kijkje nemen.

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je weer bent opgeknapt Pouwla en heerlijk naar de beurs bent geweest. Supermooi kaartje heb je weer gemaakt. Top voor je dat Plony je gevraagd heeft om in haar nieuwe challengeblog plaats te nemen als designmember, helemaal super. Heel veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om te horen dat je weer wat opgeknapt bent Pouwla!
    Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, een beauty!
    Gefeliciteerd met je DT plekje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een lieverd. Mooi gemaakt hoor.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu werd ik ook nog wel een beetje nieuwsgierig naar jou en je creaties dus kwam ik even langs Pouwla. En ik zie dat je prachtige dingen maakt dus snap ik Plony haar keuze wel! Super voor je om mee te doen aan een blog wat er eigenlijk nog niet echt was...Geweldig leuk! En ook hier ga ik je volgen hoor, hoef ik niets van je mooie creaties te missen!

    Groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is weer een plaatje Pouwla, gefeliciteerd dat Plony je heeft gevraagd heeft voor haar nieuwe blog, je maakt prachtige creaties, je bent een aanwinst voor het blog.
    Ik wens je veel succes.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart met mooie details en een hele leuke stempel! Gefeliciteerd met je DT plek, super leuk voor je! Ik ben ook heel benieuwd naar de challenges, ik houd ook van vintage al komt het er niet vaak van om vintage kaarten te maken. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww,wat is dit een schitterend kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje Pouwla
    gefeliciteerd met je nieuwe Job heel veel Design plezier toegewenst

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een geweldig mooie kaart Pouwla!! Prachtig ingekleurd ook en zoals je het hekje hebt geplaatst voor het stempeltje....helemaal een gaaf idee!! En een dikke proficiat met je nieuwe Job, veel plezier!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje is geweldig en super schattig Pouwla.

    grts Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Pouwla, wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt, prachtig! Wat leuk dat Ans en jij gaan meewerken met het nieuwe blog, proficiat, twee toppers, dat zal veel mooie kaartjes opleveren! Ik vond het leuk dat ik jou in Den Bosch op de beurs tegen kwam, gezellig even bijgepraat. volgende keer zal ik opletten en je herkennen als ik je tegenkom! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Pouwla, via het blog van PLony kom ik hier bij jouw terecht en ga je natuurlijk ook volgen.
    Veel plezier met ontwerpen :)
    Fijne paasdagen, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is gorgeous Pouwla love how you've coloured your image the colours are beautiful
    jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Pouwla,

    Wat een schitterende kaart en
    gefeliciteerd met je DT membership bij Plony en vooral heel veel design plezier toegewenst

    Fijne pasen en tot zaterdag.

    Lieve groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatje zeg je kaart prachtige kleurtjes ook fijne paasdagen liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen