zondag 25 maart 2012

Voorjaarskaartje!

Hoi allemaal,

vanmorgen heb ik dit kaartje afgemaakt.
Het is echt een voorjaarskaartje geworden!
Ook de binnenkant heb ik gepimpt.



Met dit kaartje wil ik ook graag aan een challenge meedoen maar,
daar plaats ik hem vanavond wel ff want ik moet nu
echt de tuin in!

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden en dank jullie
wel voor de lieve reactie's opmijn kaartjes.

Lieve groetjes Pouwla.

Met dit kaartje doe ik mee bij de scr@p-cards challenge blog.

9 opmerkingen:

  1. hoi Pouwla,
    ook zo genoten van het zonnetje? wij hebben vandaag een fietstocht gemaakt! ben nu erg moe haha, maar het was wel leuk! Je kaart ziet er tiptop uit!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Pouwla, met de binnenkant die ook zo prachtig bewerkt is. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooie kaart succes met de challenge
    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Pouwla, wat een gaaf kaartje weer zeg! Superszzzzz mooi gedaan! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart zeg zo fijntjes prachtig, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zowel de binnen als de buitenkant zijn prachtig gemaakt Pouwla!! Super mooi en heel chique!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje pouwla!!!!

    je had een vraagje over de letters die ik gebruik, die zijn van Tim Holtz typeset. Ik gebruik ze echt heel vaak, precies een mooi maatje voor op je kaartjes.

    Bedankt voor je reactie op mijn blog, lees ze altijd met veel plezier!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen