zondag 29 januari 2012

Magnolia

Hoi allemaal,
vandaag weer even een berichtje van mij. Het heeft even geduurd maar ik had van de week zo.n pijn in m'n mond van een getrokken kies dat ik helemaal geen inspiratie had voor een kaart te maken.
Nu gaat het wel weer dus heb ik gister een kaartje afgemaakt wat ik nog had liggen.
Ik wilde al een hele tijd een kaart maken met Tilda gecombineerd met borduren omdat ik dit allebei heel leuk vindt. En ik moet zeggen dat ik het kaartje wel geslaagd vindt.

Vandaag ga ik weer een kaartje maken voor creatief handje, want daar is vorige week niks van terecht gekomen.
Ik wens jullie allemaal een fijne zondag.
Lieve groetjes, Pouwla.

7 opmerkingen:

  1. Ohhhhhh Pouwla, geslaagd??? Nou, ik vind het zeker meer dan geslaagd!! Het is een 10 met een griffel!!!! Geweldig mooi dat borduren met stempelen! Dat zien wij eigenlijk veel te weinig. Supers meis. Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief, mooi gecombineerd met je borduurtje, super!
    Grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi pouwla, je kaartje is zeer zeker geslaagd hoor vind m erg mooi zo samen met t geborduurde en tilda
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi pouwla

    hij is alweer superleuk geworden.

    groetjes maril

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Pouwla,

    Wat een superleuke kaart zeg !!
    Ik ben zelf ook dol op borduren én op stempels inkleuren. En inderdaad zie je bijna nooit. Maar deze is heel goed geslaagd.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig combinatie borduren en stempelen, ik vind dat je geslaagd bent, hoor.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen