donderdag 5 april 2012

Lente.

Hoi allemaal,

vandaag weer een kaartje gemaakt.
De lente is begonnen, al zou je het niet denken met die kou buiten, brr.
 Het is een lentekaartje met snoesje geworden.
Ik heb een easelkaartje gemaakt met materialen van MD.
Alleen de bloemetjes heb ik gemaakt met ponsen van nellie snellen.
Deze zijn zo leuk! Je kunt er alle kanten mee uit.


Ik heb het kaartje vrij eenvoudig gehouden omdat het papier
al vrij druk is.
Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden.
Iedereen hele fijne paasdagen gewenst!

Lieve groetjes Pouwla.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij de challenge van http://duymelot.blogspot.com/p/wedstrijd-april-2012.html
en bij WOC http://wildorchidchallenge.blogspot.com/ 

14 opmerkingen:

  1. Wat en leuke easelkaart heb je gemaakt Pouwla.. Mooie kleuren. Fijne avond en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Pouwla, wat een heerlijke frisse en vrolijke lentekaart! Je krijgt gewoon helemaal zin in de lente! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig snoesje en je kaart is wel heel mooi geworden Pouwla!
    Ik wens jou en je familie ook hele fijne paasdagen!
    grtz jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuke lentekaart geworden
    Alvast een vrolijke pasen
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Pouwla, en vol genoeg zo.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje, heerlijke voorjaarskleurtjes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk lentekaartje!
    Heel erg mooi gemaakt.

    Fijne paas(haas)dagen,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het werkelijk een SCHATJE!!!! De lente was inderdaad even niet in beeld toen ik vanmorgen mijn autoruiten moest krabben, hihi. Toch liever dit dan regen.
    Fijne dag en liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een hele mooie en vrolijke kaart zo in het geel! Prachtige mallen heb je gebruikt en een schattige Snoesje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Pouwla, echt paassfeertje, nu het weer nog... Hele fijne paasdagen! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a lovely card!
    Beautiful details ♥
    Thanks for joining our challenge at WOC this time - hope to see you back at our next challenge!
    Hugs Anne Kristine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie vrolijke lente kaart. Leuk om hier een easelkaart van te maken.

    groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen