donderdag 9 februari 2012

Nostalgie met borduur.

Hoi allemaal,

allereerst dank jullie wel voor de lieve reactie's op mijn vorige kaartje!
Ik vind dit zo leuk om te lezen. Dat doet me goed.

Gisteren heb ik dit kaartje afgemaakt voor een wedstrijd bij club creatief handje. 
Daar heb ik ook het borduurpatroon vandaan.
Ook wil ik graag meedoen bij Gerda's kaartenkast wedstrijd kleur zalm.  
Het poezieplaatje had ik nog uit mijn kindertijd.   
Die heb ik altijd bewaard en ik vond het zo leuk om deze eens te gebruiken.
Wie wat bewaard heeft wat hé.
Dan wens ik jullie een fijne dag met alles wat jullie gaan doen.

Lieve groetjes Pouwla.





7 opmerkingen:

  1. wat een prachtige en aparte kaart heb je gemaakt Pouwla! leuk hoor zo'n bijzonder poezieplaatje:0) het is een schitterend geheel geworden en wat en werk dat borduren, maar erg mooi hoor!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pouwla,

    Wat een schatje heb je weer gemaakt zeg !
    En zo leuk met het borduren. Ik ben er dol op.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pouwla, wat een geweldig mooi kaartje is dit geworden zeg! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg en wat leuk dat je dat plaatje uit je jeugd hebt gebruikt. Dit geeft het wat extra vind je niet, heel mooi!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie kaart! Heel origineel en prachtig gemaakt. Mooi met het borduurwerk en kantje en de poezie plaatje is helemaal super. Een heel mooi nostalgisch geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pouwla,

    wat een leuke kaart is dit geworden.

    Groetjes, Friedy

    BeantwoordenVerwijderen